در دیدار مدیران کل اوقاف وامورخیریه و کمیته امداد عنوان شد:

استفاده از ظرفیت هردو نهاد درزمینه‌ی برنامه‌های فرهنگی و اشتغال مددجویان

زنجان (پانا) - حجت‌الاسلام کرمی ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه با، باهدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های هردو نهاد در زمینه‌های فرهنگی و اشتغال با مدیرکل استان زنجان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت هردو نهاد درزمینه‌ی برنامه‌های فرهنگی و اشتغال مددجویان

به گزارش سایت خبری کمیته امداد،هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ، در این دیدار گفت: کمیته امداد استان زنجان در بخش‌های مختلف با اداره کل اوقاف وامورخیریه استان تعامل و همکاری خوبی دارد که نمونه بارز آن افتتاح مرکز نیکوکاری سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی در محل اداره اوقاف شهرستان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه راهبرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان تحت حمایت است، گفت: تلاش می‌کنیم با ارتقاء خدمات این نهاد در حوزه اشتغال‌زایی زمینه توانمندسازی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت را در بازه زمانی مشخص ، هدفمند و زمان‌دار فراهم کنیم.

صفری بابیان اینکه برنامه‌ریزی‌شده است تا پایان سال جاری سه هزار۹۵۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شود ، افزود: برای این منظور قریب به ۱۲۰میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به کمیته امداد با مشارکت بانک‌های استان اختصاص‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد:تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری کامل از ظرفیت‌های موجود در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت ، برکنار حفظ رویکردهای گذشته ، فرصت‌های جدیدی در حوزه اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب راهبران شغلی و کارآفرینان حرفه‌ای ایجاد کنیم.

صفری گفت: کمیته امداد با سازمان اوقاف وامورخیریه اشتراکات زیادی در بخش‌های مختلف کاری دارد و آمادگی کامل دارد در این بخش‌ها به‌ویژه اشتغال‌های خرد و خانگی ،کاریابی ،کارفرمایی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ،کشاورزی ،دامداری ،مهارت اموزی ،خوشه سازی و طرح‌های فتوولتاییک ونیروگاههای خورشیدی کوچک خانگی همکاری نماید.

حجت‌الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان زنجان نیز با ابراز خرسندی از فعالیت‌ها و عملکرد کمیته امداد استان به‌ویژه در حوزه اشتغال آمادگی این نهاد را برای مشارکت در طرح‌های اشتغال مددجویان به‌ویژه نیروگاه‌های خورشیدی کوچک خانگی اعلام کرد.

خاطرنشان می‌کنم در این دیدار تفاهم‌نامه همکاری بین دو نهاد نیز با امضاء مدیران کل دو دستگاه مبادله گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار