معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

نشست شورای هماهنگی سند تحول بنیادین منطقه آب پخش برگزار شد

آب پخش(پانا)_ جلسه شورای هماهنگی سند تحول بنیادین منطقه آب پخش جهت تشریع فرآیند تدوین برنامه سال تحصیلی 99 در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش با حضورمعاون پرورشی و تربیت بدنی، معاون آموزشی و کارشناسان اداره منطقه برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۹۶۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای هماهنگی سند تحول بنیادین منطقه آب پخش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش بیان کرد : تدوین برنامه یکی از فعالیت های مهم واساسی در نظام تعلیم وتربیت است که به عنوان مهم ترین محور فعالیت مدیران وکارشناسان به شمار می رود.

علی صمصامی دبیر شورای هماهنگی سند تحول بنیادین گفت: آموزش و پرورش امروز مسیر پیمودن تحول را بر اساس اسناد عملیاتی پیگیری خواهد کرد و از این پس برنامه ای در آموزش و پرورش اجرایی نخواهد شد ‌جز آنکه با این اسناد هماهنگ باشد و برنامه ها باید منبعث از این سند اجرایی باشد. ‌

صمصمامی اضافه کرد: برنامه اجرایی سند تحول بنیادین به طور دقیق پیش بینی می کنیم که در چه فواصل ‌زمانی باید به چه اهداف کیفی و کمی در راستای سند تحول بنیادین برسیم. و با استفاده بهینه از منابع وامکانات موجود ،کاهش واصلاح نقاط ضعف، بیشترین اثر بخشی وکار آیی را در جهت تحقق اهداف داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دستور کار و اولویت دولت قرار دارد و تمامی استان‌های کشور نیز در این مسیر حرکت می‌کنند که در آن چند کلید واژه مهم فلسفه تعلیم و تربیت، رسیدن به مراتبی از حیات طیبه تعریف شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار