برگزاری سومین جلسه اعضای قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز سراسر کشور

تهران ( پانا) - میکاییل باقری، معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در سومین جلسه اعضای قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز سراسر کشور سواد رسانه ای را دروازه ورود به فضای مجازی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین جلسه اعضای قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز سراسر کشور

سومین جلسه مجازی اعضای قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پانا سومین جلسه قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز، با حضور میکاییل باقری، معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و اعضای ستادی و عملیاتی و نمایندگان استان های سراسر کشور به همت اداره قرآن، عترت و نماز استان خراسان رضوی در فضای مجازی و در بستر پلتفرم اسکای روم با قابلیت برقراری ارتباط صوتی و تصویری مطلوب برگزار شد.

این جلسه برخط، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط محمد رضا زارع شاهی، کارشناس قرآن، عترت و نماز استان یزد آغاز شد.

علی مهدوی خواه، رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و دبیر قرارگاه مجازی، دستور و تمرکز جلسه را معیارهای انتخاب مسوول پایگاه های مجازی و نیاز برگزاری دوره های آموزش سواد رسانه ای در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برای اعضای این قرارگاه اعلام کرد.

میکاییل باقری، معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در سومین جلسه اعضای قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز سراسر کشور، با قدردانی از حاضران در جلسه، سواد رسانه ای را دروازه ورود به فضای مجازی عنوان کرد و گفت: نیازمند معرفی و حضور فعالانه همکاران علاقه مند، دغدغه مند و دلسوز برای عضویت در دبیرخانه قرارگاه با لحاظ شاخصه های فرآیند انتخاب نسبت به اهداف و ماموریت های قرارگاه به منظور کمک به مجموعه تیم عملیاتی قرارگاه هستیم.

باقری افزود: با بررسی های میدانی انجام شده تقریبا تمام دانش آموزان امکان حضور در فضای مجازی را دارند و بیماری کرونا فرصتی برای ورود به دنیای فضای مجازی شد که تحصیل دانش و سواد رسانه ای همه افراد از صف تا ستاد را می طلبد.

معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان این مطلب که تعامل با موسسات فرهنگی و متخصصان رسانه که از چهره های ولایی، انقلابی، حزب اللهی و قرآنی و موثر در جامعه که به دنبال خدمت هستند، برای مشاوره در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: با احترام کامل برای اعضای قرارگاه، برای تعیین سرفصل ها از نقطه صفر شروع کردیم و به صورت درصدی و گام به گام پیش خواهیم رفت.

میکاییل باقری خاطرنشان کرد: اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در شبکه شاد دو کانال ایجاد خواهد کرد که یک کانال مختص آموزش سواد رسانه برای کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور پیش بینی شده است که در اتاق های گفتگو در روزهای معین آموزش سواد رسانه پیگیری و بر اساس تکلیف، نمره داده می شود.

وی تکمیل کرد: ما اکنون احساس نیاز می کنیم و مجبوریم که یاد بگیریم؛ در زمینه رسانه همچنان بی سواد هستیم لذا لازم است دوره های مقدماتی را طی کنیم و هوشمندانه به چشم انداز قرارگاه می نگریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار