محسن هاشمی: تعداد مسافران متروی تهران از یک میلیون نفر گذشته است

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت در مترو تعداد مسافران از یک میلیون نفر هم گذشته است و با افزایس فعالیت‌ها اگر مردم از ماسک استفاده نکنند آمار مبتلایان به کرونا روز به روز بالاتر می‌رود.

کد مطلب: ۱۰۹۶۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
محسن هاشمی: تعداد مسافران متروی تهران از یک میلیون نفر گذشته است

محسن هاشمی در پایان دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: از صبح شهرداری تماس هایی داشت و به دلیل عجله ای که برای تامین اتوبوس داشتند محدودیت هایی در سقف معاملاتی داشتند و درخواست کردند به صورت دو فوریتی مطرح شود و امیدواریم به زودی شاهد اضافه شدن ۱۲۰ دستگاه باشیم.

وی افزود: همچنین قرار شد تشکیلات وزارت بهداشت و مجموعه علوم پزشکی شهید بهشتی که مربوط به شرق تهران است حضور یابند و توضیحاتی ارائه دهند و امروز معاون دکتر زالی آمدند و توصیحات مفصلی دادند که مورد پسند اعضای شورا واقع نشد و جلسه را ختم کردم تا درگیری لفظی پیش نیاید.

هاشمی افزود: امروز مساله باغات نیز بررسی شد و ۸ پرونده باغ به رای گذاشته شد.

او درباره دفن ۷۰ بیمار کرونایی در روز گذشته در بهشت زهرا گفت: مجددا به پیک کرونایی هایی که در گذشته در تهران بود نزدیک می شویم و از آن عبور کردیم. دیروز آمار را از بهشت زهرا گرفتم این عدد به ۷۰ نفر رسیده بود در حالی که در اردیبهشت ماه به ۱۹ نفر هم رسیدیم.

هاشمی گفت: الان به دلیل بازگشایی فعالیت ها و استفاده از حمل و نقل شاهد افزایش آمار هستیم. در مترو تعداد مسافران از یک میلیون نفر هم گذشته است و اگر مردم از ماسک استفاده نکنند این عدد روز به روز بالاتر می رود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: از طرفی افزایش فعالیت آلودگی هوا را نیز افزایش داده است که باعث می شود کرونا اثرات بیشتری بر روی مردم داشته باشد و از مردم خواهش می کنم استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار