خداکرمی: حل و فصل موقعیت بیمارستان «جرجانی» را تسریع کنید

تهران (پانا) - رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضع بیمارستان جرجانی از سازمان تامین اجتماعی درخواست کرد تا حل و فضل مشکلات بیمارستان جرجانی تسریع شود.

کد مطلب: ۱۰۹۶۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
خداکرمی: حل و فصل موقعیت بیمارستان «جرجانی» را تسریع کنید

ناهید کرمی در دویست و بیست و پنجمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 7 در خصوص مشکلات و اقدامات این منطقه گفت: بسیار خوشحالم که منطقه‌ای با مدیریت یک زن از جامعه پزشکی و مشارکت خوبی که شورایاران به شهرداری دارند،‌ موفق عمل کرده است. از جمله اقدامات خوبی که در این منطقه صورت گرفته توجه به تنوع تاریخی و فرهنگی است که البته جای کار بیشتر دارد.

منطقه 7 یکی از مناطق استثنایی شهر تهران است، یعنی شما اگرکه تنوع بافت سازه‌ای آن و بافت فرهنگی آن را ببینید به این استثنا بودن پی می‌برید.

رئیس کمیته سلامت شورا همچنین افزود: این منطقه به صورت سلامت محور اداره می‌شود و شاهد تلاشی هستیم که خانم دکتر خواجوی شهردار منطقه در منطقه در این منطقه انجام می‌دهند. افزایش فضای سبز و فضای اجتماعی رو به گسترش است و داشتن معاون جوان و خوش فکرش می‌تواند یکی از دلایل این پیشرفت باشد.همین باعث بالا رفتن انرژی زنانه شده و ما شاهد موفقیت این منطقه. منطقه 7 یکی از مناطق مدیریتی ما است که گویا یک خانواده آن را اداره می‌کنند.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت بیمارستان جرجانی گفت:‌ما ابتدای فعالیت از این بیمارستان بازدید کردیم و این کندی حل و فصل مشکلات این بیمارستان ما را نگران کرده. ما از سازمان تامین اجتماعی استان تهران انتظار داریم که همکاری بیشتری انجام دهند تا بتوانیم در بافت متروکه بیمارستان جرجانی شاهد تحولی برای منطقه باشیم تا اتفاقی ماندگار برای منطقه 7 به وقوع بپیوندد. من از دکتر سالاری رئیس سازمان تامین اجتماعی و اداره کل استان تقاضا می‌کنم که در راستای تقویت مدیریت یکپارچه همکاری کنند تا بتوانیم این بیمارستان را به فضای عمومی شهر اضافه کنیم. حتی اگر قرار است سرانه بیمارستانی منطقه افزایش پیدا کند، باز به ما کمک کنند.

خداکرمی با اشاره تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان امام حسین (ع) گفت: این بیمارستان جزو بیمارستان‌های سطح 3 تهران است. حجم زیادی از بیماران از شهرهای دیگر برای انجام اقدامات پیچیده به آن مراجعه می کنند و با توجه به تعداد حجم مراجعه کننده به این بیمارستان باید فضای استراحت مناسب در اختیار همراهان بیمار پیش بینی شود.

وی در پایان تصریح کرد:‌نکته دیگر که باید منطقه 7 به آن توجه کند، استفاده بیشتر از مردم در حل مشکلات منطقه‌ای است. ما عادت نکنیم که به مردم دستور بدهیم، بلکه مردم به ما بگویند که برایشان چه باید بکنیم. شما پیشنهاد خوبی برای استفاده از دختران هنرستانی برای زیباسازی معابر دادید،. پس شما فضا را در اختیارشان قرار دهید. یک دهم هزینه‌ای که در زیباسازی اختصاص داده می‌شود، اگر اختصاص به دانش آموزان داده شود،قطعا تهران زیباتری خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار