لزوم جریان‌سازی فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب

تبریز(پانا) - مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی بر ضرورت جریان‌سازی فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد .

کد مطلب: ۱۰۹۶۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم جریان‌سازی فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی صبح امروز در جلسه هم اندیشی عفاف و حجاب گفت: حجاب دغدغه مندی عمومی است و باید به یک مطالبه جدی تبدیل و وضعیت اسفبار جامعه را در فضای حقیقی و فضای مجازی که قابل قبول قشر متدین جامعه نیست حل شود.


وی با بیان اینکه نگاه به مقوله عفاف و حجاب دو رکن اصلی است و باید این موضوع را در مدارس فرهنگ سازی کرد خاطرنشان کرد: عفاف مایه تقویت نظام امامت است و جامعه با تقوا نفوس عفیف دارد .


در این نشست معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا هم گفت: عفاف و حجاب هم فواید فردی دارد و هم فواید اجتماعی و به فرمایش مقام معظم رهبری باید این بحث تبیین شود تا در جامعه نهادینه شود و آرامش روحی و روانی جامعه را تامین کند .

سرهنگ گل محمدزاده همچنین خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی که عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند استحکام بیشتری دارند، از سویی هویت زنان در جامعه با حجاب نمود داشته و اهمیت پیدا می‌کند.


کاظمی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ویژه غدیر تبریز نیز با بیان اینکه همه فکر می‌کنند عفاف و حجاب تنها برای بانوان است در صورتی که دغدغه ای برای تمام جامعه است، بر مطالبه اجرای برخی قوانین در این حوزه تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار