مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

آموزش رشد مدار، موثرترین روش پیشگیری از وقوع جرم است

کرمان(پانا) - مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت آموزش رشد مدار، موثرترین روش پیشگیری از وقوع جرم است.

کد مطلب: ۱۰۹۶۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش رشد مدار، موثرترین روش پیشگیری از وقوع جرم است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، اختر اسماعیل زاده مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش، در آیین تجلیل از مدرسان برتر آموزش خانواده طرح رشد مدارس که در محل حوزه معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار شد، خاطر نشان کرد: در طرح پیشگیری رشد مدارس، ارائه آموزش های لازم متناسب و همزمان با رشد افراد به منظور شکل گیری شخصیت آنها مورد توجه است.

وی با بیان این که خانواده، مدرسه، دین و رسانه ها از جمله نهادهای تاثیرگذار در زمینه پیشگیری هستند و هر یک با آموزش های خود، گام های موثری برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی برمی دارند، اظهار کرد: آموزش دانش آموزان در مدارس نقش موثری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و وقوع جرم دارد.

اسماعیل زاده افزود: پیشگیری رشد مدار از بهترین نوع پیشگیری ها است که متناسب با رشد دانش آموزان انجام می شود و تربیت و شکل دهی شخصیت افراد، مورد توجه قرار می گیرد.

مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به این که در طرح پیشگیری رشد مدار، خانواده، مدرسه، دین و رسانه ها از جمله نهادهای تاثیرگذارند، افزود: هر یک از این نهادها می توانند با آموزش های خود گام های موثری برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی بردارند.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 650 هزار دانش آموز در استان کرمان مشغول تحصیل هستند که بیش از یک سوم آنها در دوره ابتدایی حضور دارند و از همان ابتدا باید آموزش های لازم به منظور پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی به آنها ارائه شود.

بر پایه این گزارش، آیین تجلیل از مدرسان برتر آموزش خانواده طرح رشد مدار در محل حوزه معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار