مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

خلاقیت و ابتکار فصل رجحان پروژه مهر سال جاری

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: خلاقیت، نوآوری و ابتکار فصل رجحان پروژه مهر سال جاری با سالیان گذشته است.

کد مطلب: ۱۰۹۶۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
خلاقیت و ابتکار فصل رجحان پروژه مهر سال جاری

مجید یزدان‌پناه در نشست پروژه مهر که با حضور معاونان و سایر اعضای پروژه مهر در محل سالن جلسات آموزش و پرورش استان برگزار شد،گفت: روز اول بازگشایی مدرسه، بهار تعلیم و تربیت است بنابراین از ذهن اصحاب تعلیم و تربیت، یعنی همه معلمان و دانش‌آموزان هرگز زدوده نخواهد شد.

مجید یزدان‌پناه افزود: برگزاری جلسات پروژه مهر برای انسجام، ساماندهی و سازمان یافتن مجموعه برنامه‌های آموزش و پرورش برای شروع خوب و موفق کلاس‌های درس در روز بازگشایی مدارس می‌باشد.

وی تأکید کرد: در این رابطه مدیران و رؤسای محترم آموزش و پرورش موظف هستند با برنامه‌ریزی دقیق و علمی، فضای مدارس را برای حضور دانش‌آموزان آماده کرده و از جهت تأمین نیروی انسانی هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند تا برای سال تحصیلی، هیچ کلاس درسی بدون معلم باقی نماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اعلام موفقیت آموزش و پرورش استان و کسب رتبه دوم کشوری پروژه مهر تصریح کرد: سال گذشته با کسب رتبه دوم کشوری در پروژه مهر، تلاش‌های خوب مجموعه آموزش و پرورش استان به نتیجه رسید و این موفقیت خوب کشوری را برای مجموعه آموزش و پروش استان کرمانشاه به ارمغان آورد.

یزدان‌پناه اظهار امیدواری کرد: امسال هم با تلاش‌های صورت گرفته این موفقیت برجسته تکرار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار