تاکید بر اجرای مطلوب پروژه مهر در سال تحصیلی جدید

ارومیه (پانا) - در چهارمین جلسه شورای معاونین عام آموزش و پرورش آذربایجان غربی بر اجرای مطلوب پروژه مهر در سال تحصیلی جدید تاکید شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر اجرای مطلوب پروژه مهر در سال تحصیلی جدید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، «ابراهیم محمدی» مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربابجان غربی در این جلسه با تاکید بر اهمیت اجرای مطلوب بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: هدف اصلی از اجرای پروژه مهر فراهم ساختن محیطی شاداب و ایمن توام با انگیزه برای دانش آموزان بشمار می آید لذا تمامی اقدامات، برنامه ریزی ها سازماندهی ها باید برای خلق مدرسه ای اثربخش و بانشاط برای دانش اموزان باشد.

محمدی افزود: در سال تحصیلی جدید که با مشکلات ناشی از شیوع کرونا همراه خواهد بود تلاش می شود با برنامه ریزی های دقیق ، سازماندهی های منظم و ارزشیابی های مستمر، نتیجه اقدامات منجر به رفع دغدغه های خانواده ها و کارایی و اثر بخشی بیشتر در مدارس باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در خصوص اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان نیز خاطرنشان کرد: طرح سنجش جسمانی دانش اموزان بدو ورود به دبستان گامی موثر در ارائه خدمات بهینه در زمینه های اموزشی و تربیتی است که با شناسایی نوآموزان دیر آموز با نیازهای ویژه ذهنی برای ارائه آموزش و مداخلات بهنگام از طرف آموزش و پرورش است.

وی افزود: امسال با شرایط بوحود آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا تلاش شده است با رعایت پروتکل های کامل بهداشتی و نوبت دهی های منظم که زمینه کاهش ازدحام در پایگاه های سنجش فراهم نماید، این مهم برای خدمات دهی به خانواده های محترم برای مراجعه به پایگاههای سنجش سلامت دانش اموزان بدو ورود به مدارس فراهم شده است.

گفتنی است کارگروه های تخصصی پروژه مهر در این جلسه گزارش فعالیت های خود را از روند اجرای برنامه های آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی جدید ارایه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار