رقابت 76 آموزشیار در آزمون استخدامی

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد 20 تیر ماه آزمون استخدامی قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی برای آموزشیاران و آموزش دهندگان مشمول بصورت حضوری برگزار می شود و 46 آموزشیار استان باهم رقابت می کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۶۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 76 آموزشیار در آزمون استخدامی

محمدعلی واقعی صبح امروز با بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به مجوز صادره وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان برگزاری آزمون استخدامی داوطلبان آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی صبح روز جمعه 20 تیرماه 1399 خواهد بود.

او، با بیان این که توزیع کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 18 روز دوشنبه۱۶ تیرماه از طریق سایت www.hrtc.ir آغاز شده است، تصریح کرد: داوطلبان می بایست قبل از دریافت کارت ورود به جلسه به سایت salamat.gov. ir مراجعه و از سلامت خود اطمینان حاصل کنند، در غیر این صورت امکان دریافت کارت میسر نخواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به رقابت 76 آموزشیار و آموزش دهنده مشمول این قانون در استان عنوان کرد: از این تعداد 68 نفر زن و 8 نفر مرد هستند.

دبیر شواری آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این مطلب که محل برگزاری آزمون بلوک A و B دانشکده علوم دانشگاه بیرجند واقع در بیرجند، انتهای بلوار دانشگاه خواهد بود؛ ادامه داد: تمهیدات و پیش بینی های لازم به منظور حفظ سلامت شرکت کنندگان در حین برگزاری امتحانات اندیشیده شده است؛ اما لازم است آموزشیاران و آموزش دهندگان عزیز ضمن همراه داشتن ماسک و دستکش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی از هر گونه تجمع قبل و بعد از آزمون خودداری کنند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، استفاده دواطلبین از ماسک را به دلیل شیوع کرونا الزامی دانست و ابراز کرد: همراه داشتن هرگونه وسیله الکترونیکی مانند تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، پیجر، ماشین و حساب در جلسه آزمون خلاف ضوابط بوده و با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.

او، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار، همچنین مداد نرم مشکی و پاک‌کن را الزامی دانست و تشریح کرد: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بر اساس آئین‌نامه وزارت بهداشت، بخش «باجه امانات» حذف شده؛ بنابراین از همراه داشتن هرگونه وسایل شخصی به جز مدارک هویتی، مداد و پاک‌کن خودداری شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که داوطلبان یک ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون در حوزه حضور داشته باشند، خاطر نشان کرد: در حوزه‌های آزمون راس ساعت 8:30 صبح بسته شده و شروع فرآیند آزمون راس ساعت 9:00 صبح آغاز می شود؛ بنابراین پس از بسته شدن در حوزه‌های برگزاری آزمون از ورود داوطلبان ممانعت به عمل خواهد آمد.

او اضافه کرد: چنانچه کارت داوطلب فاقد عکس بوده و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی باشد و یا مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 19 گانه کارت ورود به جلسه؛ به غیر از بند 7؛ حتماً در روزهای 18 و 19 تیر از ساعت 9 صبح تا ساعت 13 به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کند.

گفتنی است اثر انگشت و محل امضا بر روی کارت شرکت در آزمون می‌بایست توسط داوطلب و صرفاً در جلسه امتحان تکمیل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار