سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

دانش‌آموزان برای دریافت نمون‌ برگ‌های هدایت تحصیلی نیاز به مراجعه حضوری ندارند

بوشهر(پانا)_سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: دانش‌آموزان برای دریافت نمون‌برگ‌های هدایت تحصیلی نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می توانند نمون‌برگ‌ها را از سامانه همگام دریافت کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۵۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان برای دریافت نمون‌ برگ‌های هدایت تحصیلی نیاز به مراجعه حضوری ندارند

به گزارش اداره اطلاع‌ رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، سید حسن لواسانی فرد در نشست کمیته هدایت تحصیلی دانش آموزان گفت: هدایت تحصیلی یکی از مراحل انتخاب رشته تحصیلی و شغلی است و باید با توجه به علاقه، استعداد، امکانات و نیاز روز بازار، دانش آموزان کلاس نهمی به سمت انتخابی آگاهانه هدایت شوند.

وی نقش ویژه خانواده ها در انتخاب صحیح رشته تحصیلی را مهم دانسته و افزود: خانواده‌ها نباید رشته مورد علاقه خود را به دانش‌آموز تحمیل کنند بلکه بر اساس عملکرد تحصیلی و بررسی های مشاوره ای، علاقه و وضعیت شغلی کشور، فرزند خود را هدایت کنند.

لواسانی فرد با بیان اینکه مدیران مدارس برای صدور فرم‌های هدایت تحصیلی باید نمرات دانش آموزان را از سامانه دانا به همگام ارسال کنند، ادامه داد: دانش آموزان برای دریافت فرم های هدایت تحصیلی، نیاز به مراجعه حضوری در مدرسه ندارند و می توانند نمون برگ شماره 6 و 7 هدایت تحصیلی را از سامانه همگام دریافت کنند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: اگر هدایت تحصیلی بر اساس علاقه و استعداد دانش آموزان انجام نشود، باعث بی انگیزگی و افت تحصیلی دانش آموزان می شود بنابراین خانواده ها در فرآیند هدایت تحصیلی به نظر مشاوران توجه کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار