مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

شروع فعالیت 230 پایگاه در طرح اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان استان بوشهر

بوشهر(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت در طرح اوقات فراغت تابستان 99 بیش از 230 پایگاه اوقات فراغت به صورت مجازی در استان بوشهر فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۵۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
شروع فعالیت 230 پایگاه در طرح اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان استان بوشهر

به گزارش اداره اطلاع‌ رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علیمراد کرمی در نشست افتتاحیه پایگاه‌های های تابستانی اوقات فراغت که همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئوکنفرانس و در بستر شبکه دانش آموزی شاد برگزار شد، گفت: در تابستان 1399 بیش از 26 هزار دانش‌آموز بوشهری در حدود 230 پایگاه تابستانی، آموزش های مورد علاقه خود را فرا می‌گیرند.

وی ادامه داد: فعالیت های تابستانی در 21 دارالقرآن، 27 کانون فرهنگی تربیتی، 18 هسته مشاوره دانش‌آموزی، 18 پژوهش‌سرای دانش‌آموزی، 25 سالن و مجتمع ورزشی، 22 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 120 مدرسه منتخب، اردوگاه‌های دانش آموزی و تشکل‌های دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

کرمی با اشاره شروع فعالیت‌های تابستانی اوقات فراغت با شعار «هر دانش‌آموز، یک مهارت» اظهار کرد: پایگاه‌های تابستانی با محوریت مهارت‌های معرفتی هویتی، حرفه‌ای، فرهنگی و هنری، تربیت بدنی و سلامت و اشتغال‌زایی در بستر شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) تا پایان تیرماه فعالیت می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان تصریح کرد: هدف از برگزاری برنامه های تابستانی توجه به غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، مهارت‌آموزی، استمرار فعالیت‌های پرورشی و ایجاد زمینه لازم جهت تقویت و تامین سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان است.

گفتنی است آیین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی اوقات فراغت همزمان با سراسر کشور و با سخنرانی وزیر آموزش و پرورش به صورت مجازی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار