مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

صد درصد دانش آموزان در روز اول مهر در نیشابور باید پوشش تحصیلی داده شوند

نیشابور(پانا)- کمیته پروژه مهر 99 آموزش و پرورش نیشابور با سه محور سلامت جویی، مهارت ورزی و تحول آفرینی در دفتر مدیریت مجموعه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
صد درصد دانش آموزان در روز اول مهر در نیشابور باید پوشش تحصیلی داده شوند

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر اهمیت پروژه مهر، گفت: وقتی موضوعی دارای فراوانی زیاد می شود، نشان از اهمیت آن موضوع است و در واقع از فضای عمومی در مسیر جهت دهی برنامه ها باید استفاده شود.

علیرضا کلیدری افزود: زیباسازی، بهسازی و تهیه زیر ساخت های مورد نیاز آموزش‌های حضوری و غیرحضوری را برای آغاز مهرماه باید مهیا کنیم و چه بیماری کرونا باشد چه نباشد صد در صد دانش آموزان در روز اول مهرماه باید پوشش تحصیلی داده شوند.

وی با تاکید بر نگاه ویژه به مدارس لازم التوجه، خاصه در دهستان بینالود، ادامه داد: در روز اول مهر ماه زنگ نماز، زنگ ایثار و زنگ بازگشایی مدارس و مدارس عشایری را در دستور کار داریم و نباید این برنامه ها تحت الشعاع یکدیگر قرار گیرد و هفته دفاع مقدس نیز با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

این مقام مسئول در پایان به مبحث رعایت پروتکل های بهداشتی در روزهای سخت بیماری کرونا پرداخت و اظهار امیدواری کرد: تمام موارد مورد نیاز جهت حفظ کامل سلامتی همکاران باید مهیا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار