یک هفته شاد با داستان خوانی، نقاشی و نمایشگاه خیابانی در جنوب غرب تبریز

تبریز(پانا) - مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۷ تبریز از برگزاری ویژه برنامه مفرح و متنوع به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان در فرهنگسراهای جنوب غرب تبریز با همکاری امور ارتباطات شهرداری این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
یک هفته شاد با داستان خوانی، نقاشی و نمایشگاه خیابانی در جنوب غرب تبریز

به گزارش شهریار، رحیم برهان با اشاره به برنامه های مختلف پیش بینی شده و در دست اجرای این مناسبت فرهنگی گفت: طبق برنامه پیش بینی شده مربیان فرهنگسراهای جنوب غرب تبریز از آغاز هفته جاری با هدف معرفی آثار و نویسندگان مختلف حوزه ادبیات کودک و نوجوان اقدام به خوانش کتاب های متنوع در این حوزه برای کودکان و نوجوانان مخاطب فرهنگسراها کرده و این اقدام تا دو روز آینده نیز ادامه دارد.

وی به نقش ادبیات در پرورش روحی و فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و اظهار کرد: این مناسبت را بهانه ای برای آشنایی هر چه بیشتر این نسل با ادبیات داستانی متنوع بومی و ملی قرار داده و در این راستا سعی بر آن شد در کلاس های حضوری و مجازی به اشعار روایی شهریار، داستان های شاهنامه و آثار نویسندگان موفق حوزه ادبیات کودک و نوجوان همچون هوشنگ مرادی کرمانی و مهدی آذر یزدی پرداخت شود.

برهان در ادامه افزود: در بخش دیگر برای به چالش کشیدن ذهن کودکان، ایجاد خلاقیت و تفکر در داستان های خوانده شده، کودکان و نوجوانان از مفاهیم دریافتی خود نقاشی کشیده و تصور ذهنی خود ترسیم خواهند کرد.

مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه۷ از برگزاری نمایشگاه خیابانی نقاشی های کودکان در پایان هفته و همزمان با روز ادبیات کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: در بخش های مختلف این برنامه سعی بر آن شده تا فرصت تفکر، خلاقیت، بروز استعدادها و بیش از همه آشنایی با ادبیات محلی و ملی را برای نسل جدید که در حساس ترین دوران برای پرورش فکری و روحی بوده، فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار