استودیو «نیو» ابرقهرمان جدید خود را رونمایی کرد

تهران (پانا) - روز جمعه استودیو سرگرمیهای «نیو» در وبسایت برند جدید خود، محیطبانِ محیطبانان، ستاره جدید خود را رونمایی کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
استودیو «نیو» ابرقهرمان جدید خود را رونمایی کرد

پیش از رونمایی، محمد درویش کنشگر محیط زیست، روزنامه‌نگار و کویرشناس به دعوت استودیو، برند محیطبانِ محیطبانان را مورد ارزیابی قرار داد و حمایت از آنرا به عموم مخاطبین توصیه نمود.

این کنشگر محیط زیست این برند را یک حرکت فرهنگی ارزشمند دانست که از ویژگی‏های آن به ترنس مدیا بودن آن می‏توان اشاره کرد که برای محتواهای مختلفی چون: کتابهای کمیک، کتاب کودکان، انیمیشن، فیلم مستند، سریال انیمیشن و فیلم بلند سینمایی طراحی و رویاپردازی شده است.

کاراکتر این برند، «نیواح» نام دارد. «نیواح» محیطبانیست که هنگام اعزام به اولین ماموریتش، ناخواسته به دنیای ابرقهرمانها گام می‏گذارد و این موضوع با ماجراها و حوادث مختلف بعدی گره می‏خورد.
با توجه به محتوای هیجان انگیز، کارآگاهی، دلهره آور و اکشن این برند، استودیو نیو برای نخستین بار در دنیا کاراکتر خود را با دو ظاهر مختلف ثبت و رونمایی کرده است که ظاهر اول برای مخاطبین جوان و بزرگسال و ظاهر دوم کودکانه و مناسب تمام اعضای خانواده بالاخص کودکان می باشد.
یکی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد این برند داستانهای آن‏ است که با الهام از داستانهای واقعی شکل گرفته است.
هم اکنون اولین محصول قابل خرید این برند با حضور نیواح، کتابی مشتمل بر خاطراتی از ماجراهای اوست که این ماجراها در واقع خاطرات واقعی از محیطبانان کشورمان است که به قلم فرهود فرمند مولف و پدیدآورنده برند، مصور شده است.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی mohitbaan.com مراجعه کنند و این کتاب را در این هفته با تخفیف ویژه نیم بهاء خریداری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار