طرح سنجش به منظور شناخت و تسهیل یادگیری دانش آموزان است

کلات(پانا)-جلسه هماهنگی سنجش‌ نوآموزان‌ بدو‌ ورود‌ به‌دبستان، با حضور رمضان مدیر آموزش و پرورش کلات، معاونین آموزشی و پرورشی و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در محل سالن جلسات این مدیریت برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۹۵۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح سنجش به منظور شناخت و تسهیل یادگیری دانش آموزان است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش کلات، رمضان پروانه، مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان، هدف از طرح سنجش را شناخت و تسهیل یادگیری دانش آموزان دانست و بیان کرد: با انجام درست سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان می توانیم تفاوت های فردی را شناسایی کنیم و متناسب با نیاز آنها برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.

وی بیان کرد: وقتی در بدو ورود به مدرسه، سنجش صورت می گیرد، اختلالات احتمالی اگر در فردی وجود داشته باشد شناسایی می شود و می توانیم قبل از گسترش آن اختلال راه حل های لازم را پیدا کنیم و آن مشکل به راحتی حل شود.

پروانه، یکی دیگر از اهداف سنجش نوآموزان را کمک به تسهیل در آموزش دانست و افزود: با همکاری و نگاه مثبت به این موضوع می توانیم آسیب ها و چالش های موجود را شناسایی کنیم، تا تیم سنجش بتوانند این آسیب ها را کاهش دهند و با شرایط بهتری کار را دنبال کنند.

مدیر آموزش و پرورش کلات ضمن تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در روند انجام سنجش اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تفاوت شرایط امسال، باید چه از نظر محیطی و چه در عمل، تمهیدات لازم جهت رضایتمندی اولیای عزیز را بیاندیشیم.

پروانه در پایان تشریح کرد: امیداوریم با همکاری و دقت عمل در روند سنجش این موضوع را به پایان برسانیم و دانش آموزان بدون هیچ مشکلی در ابتدای سال تحصیلی در مدارس ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار