مدیر بیمارستان بعثت همدان گفت:

امسال  ۷۵ کودک همدانی به کرونا مبتلا شدند

همدان (پانا) - مدیر بیمارستان بعثت همدان اعلام کرد امسال  ۷۵ کودک این شهرستان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که از این تعداد ۶۰ نفر ترخیص شدند و ۱۳ نفر بستری و ۲ نفر فوت کرده اند.

کد مطلب: ۱۰۹۵۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
امسال  ۷۵ کودک همدانی به کرونا  مبتلا شدند

به گزارش پایگاه خبری هگمتانه، کیانی، مدیر بیمارستان بعثت همدان گفت: امسال ۷۵ کودک این شهرستان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که از این تعداد ۶۰ نفر ترخیص شدند و ۱۳ نفر بستری و ۲ نفر فوت کرده اند.

همچنین ایرج صدیقی، فوق تخصص عفونی اطفال همدان هم با اشاره به اینکه علائم بیماری کرونا در کودکان مشابه بزرگسالان است، گفت: این بیماری در کودکان با علائمی نظیر تنگی نفس، سرفه، تب و گلو درد خود را نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه در کودکان شدت بیماری کمتر است، اما در هر دو طیف سنی باید مراقبت و اصول پیشگیری رعایت شود اضافه کرد: گاهی هم این ویروس با علائمی مانند تشنج، خونریزی، نارسایی قلبی، اسهال و استفراغ بروز می‌کند.

فوق تخصص عفونی اطفال در همدان عنوان کرد: شستن مرتب دست ها، جلوگیری از تجمع در مراسم عروسی و عزا و رعایت فاصله اجتماعی در پیشگری ویروس کرونا در کودکان موثر است.

صدیقی با بیان اینکه کودکان نقش اصلی در انتقال بیماری کووید ۱۹ به بزرگسالان دارند، گفت: از روبوسی و در آغوش گرفتن کودکان اجتناب کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار