ازجلسه مجمع خیرین مدرسه ساز تا خبر خوش سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک ری به دانش آموزان این منطقه

شهرری (پانا) - جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز با حضور مهدی درخشانی‌پور سرپرست اداره آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری موجانی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، مجید پیروزان مدیرعامل مجمع ،عباس زاده از قرارگاه جهادی سپاه وسایر اعضا، در تالار وحدت این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ازجلسه مجمع خیرین مدرسه ساز تا خبر خوش سرپرست   آموزش و پرورش ناحیه یک ری به دانش آموزان این منطقه

در این جلسه سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ضمن تشکر از حضور اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان، در مورد اقدامات انجام شده مطالبی را ارائه کرد.

مهدی درخشانی‌پور با تجلیل از زحمات خیرین مدرسه‌ ساز، نقش آنها را در تربیت نسل‌ های آینده کشور حیاتی دانست و گفت: کار خیری که شما بزرگواران انجام می‌دهید بسیار والاست.

او با اشاره به کارهای پسندیده ایشان که باقیات صالحات است، گفت: خیرین افرادی هستند که برای آینده کشور سرمایه گذاری می کنند تا انسان‌های دانایی ساخته شوند.

درخشانی پور افزود: این خبر خوش برای دانش آموزان عزیز آموزش وپرورش ناحیه یک ری، که با امضای این تفاهم‌نامه ساخت مدرسه چند منظوره با دوازده کلاس درس با صرف اعتبار بیست و پنج میلیارد ریال توسط خیرین و دهیاری و شورای روستای محمودآباد و قاسم‌آباد این ناحیه، درکنار کوره‌پز‌خانه‌های آجرپزی در جاده خاوران و خاورشهر انجام شده است.

سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری افزود: خوشبختانه سپاه پاسداران نیز در این سازندگی به یاری ما آمده است.

خبرنگار: معصومه تقی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار