اهمیت استمرار کمک های مومنانه در آذربایجان شرقی

تبریز( پانا)- مراسم تجلیل از فعالان جهادگر رزمایش مواسات و کمک مومنانه آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل آموزش وپرورش استان و مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا در سالن اجلاس تالار معلم تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت استمرار کمک های مومنانه در آذربایجان شرقی

جعفر پاشایی ضمن تشکر از مشارکت مردم استان آذربایجان شرقی در طرح رزمایش کمک مومنانه گفت: نکته برجسته در اجرای این طرح بزرگ و مردمی، عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است و موسسه خیریه تربیت آموزش و پرورش استان به منظور جلب و جذب کمکها و هدایت آنها به سمت دانش آموزان بی بضاعت و خانواده های آنها در این استان ایجاد شده است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان افزود: روسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش در ایجاد هماهنگی و اجرای صحیح و سریع این طرح نقش بسزایی داشته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه مردم وضعیت معیشتی و اقتصادی خوبی ندارند، افزود: تنوع در نوع کمک ها بسیار فراوان بود و در نواحی و مناطق شاهد کمک های متفاوتی بودیم.

پاشایی خاطر نشان کرد: در این رزمایش مردم کشورمان وارد میدان شدند و به صورت مستمر به هموطنان نیازمند کمک کردند که استمرار یافتن این کمک ها یکی از اهمیت های والای این کار است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت ثابت قدم بودن و تسلط بر شرایط موجود گفت: جوهره مدیریت هنگامی نمایان می شود که یک مدیر بتواند شرایط سخت و بحرانی را مدیریت کند و مدیر نباید اجازه ویرانگر شدن خسارت در شرایط بحرانی را بدهد.

محمد اسکندری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا نیز در ادامه این مراسم ضمن تشکر از تلاشگران عرصه رزمایش کمک‌های مؤمنانه اظهار کرد: همه آحاد جامعه اسلامی در این عرصه نیز به درستی ایفای نقش کردند و کوردلان خارجی، داخلی و معاندین نظام، همواره سعی کرده اند، وجهه گروه‌های جهادی و مردمی و مجموعه‌های خودجوش مردمی و فرهنگی را تخریب کنند.

دبیر ستاد مواسات و کمک مومنانه استان نیز در ادامه این جلسه ضمن اشاره به گسترده بودن جامعه هدف این کمک های مومنانه افزود: شرایطی که در مبارزه با ویروس کرونا پیش آمد، کسب و کار اصناف را تعطیل و اقشار مختلف مردم را متضرر کرد، خیران پای کار آمدند و در این امر خداپسندانه شرکت کردند و این نیت خیرخواهانه و انسان‌دوستانه آنان قابل قدردانی است.

فرشباف گفت: دانش آموزان و فرهنگیان ایثارگر، با شرکت در انجام اموراتی مانند اطلاع رسانی عمومی، امداد رسانی، ضدعفونی خیابان ها، مدارس و و دوخت لباس های ایزوله همراهی و یکدلی خود را به نمایش گذاشتند.

وحید فرشباف افزود: در راستای اجرای این طرح، 17 هزار بسته سبد غذایی در بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد و بیش از 35 میلیارد ریال به ‌منظور تهیه سبد‌های معیشتی با مشارکت خیران و حامیان و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار