رییس کل دادگستری استان زنجان:

۷۰ درصد ازآسیب های اجتماعی با مواد مخدر مرتبط است

زنجان (پانا) - حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه مبارزه با مواد مخدر که در محل استانداری زنجان برگزار شد ، از مقابله و مبارزه نیروی انتظامی در خصوص مواد مخدر در استان قدر دانی کرد و گفت: کشفیات مواد مخدر در استان روند رو به رشد دارد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
۷۰ درصد ازآسیب های اجتماعی با مواد مخدر مرتبط است

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکیگفت: کشفیات مواد مخدر در استان طی سال گذشته نسبت به سال ۹۷ بیش از ۹ درصد افزایش دارد.
رئیس کل دادگستری استان زنجان، مواد مخدر را بلای خانمان سوز اعلام کرد و گفت: ۴۷ درصد از زندانیان در استان زنجان به طور مستقیم با مواد مخدر مرتبط هستند.
صدقی نیارکی ابراز کرد: ۷۰ درصد از جرایم در استان زنجان هم مرتبط با مواد مخدر است و این آمارها نشان می‌دهد منشا تمام جرایم و سرقت‌ها در استان مربوط به مواد مخدر است.
وی مواد مخدر را از آسیب‌های اجتماعی مهم استان اعلام کرد و یاد آورشد: مقام معظم رهبری همواره در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار تاکید دارند.
رییس کل دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه ۷۰ درصد ازآسیب های اجتماعی با مواد مخدر مرتبط است، ابراز داشت: امروز شیوع مواد مخدر در استان افزایش داشته و با اقدامات پبیشگیرانه باید جلوی شیوع بلای خانمان سوز اعتیاد گرفته شود.
عالیترین مقام قضایی استان با بیان اینکه دشمن جوانان ما را نشانه گرفته و این همان جنگ نرم دشمن است، گفت: ۷۰۰ سایت رسمی مواد مخدر را تبلیغ می‌کند ولی در ایران در زمینه سایت های رسمی و ویژه برای پیشگیری و مقابله با اعتیاد وجود ندارد.
وی با بیان اینکه این استان بیش از ۱۳ هزار معتاد دارد، افزود: این آمار نشان می‌دهد اعتیاد کنترل نشده است و بایداستان را از اعتیاد عاری کرده و به دنبال یک هدف باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار