آمادگی کامل استان کهگیلویه وبویراحمد برای مقابله با سرایت آتش به منطقه خاییز

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستورات لازم برای آماده باش کامل تجهیزات و امکانات لازم برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی در منطقه خاییز به سمت محدوده استان را صادر کردند.

کد مطلب: ۱۰۹۵۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل استان کهگیلویه وبویراحمد برای مقابله با سرایت آتش به منطقه خاییز

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، با توجه به آتش سوزی در منطقه تنگ تکاب بهبهان ، احتمال سرایت آتش به منطقه خاییز وجود دارد.

آتش سوزی از صبح امروز در منطقه تنگ تکاب خائیز که در محدوده استان خوزستان و شهرستان بهبهان شروع شده بود به محض اطلاع به منظور جلوگیری از سرایت آتش به سمت محدوده استان در منطقه خائیز کهگیلویه ، بلافاصله از طرف استاندار دستورات و پیش بینی های لازم برای جلوگیری از سرایت آتش به منطقه خاییز در شهرستان کهگیلویه انجام پذیرفت:
۱- استاندار کهگیلویه و‌بویراحمد در ساعت اولیه این اتفاق دستور تشکیل نشست اضطراری ستاد بحران در فرمانداری کهگیلویه با ریاست فرماندار و سایر اعضای مدیریت بحران این شهرستان را صادر کرد.
۲- با ارسال نامه فوری و گزارش واقعه توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای دکتر کلانتری به آقای دکتر شریعتی استاندار خوزستان جهت دستور اقدام بموقع و اعزام امکانات بالگرد و افراد و تجهیزات مقابله با گسترش آتش داده شد.
۳- پیگیری و تدارک اعزام دو فروند بالگرد از طریق استان به منطقه خائیز برای جلوگیری از سرایت آتش به منطقه و آمادگی کامل نیروها
۴- در حال حاضر به دستور استاندار کهگیلویه و‌بویراحمد هم اکنون فرماندار شهرستان کهگیلویه و مدیر کل محیط زیست با کلیه امکانات و افراد آموزش دیده و محلی و منابع طبیعی شهرستان و تجهیزات مقابله با آتش ازجمله با ۲۰ دستگاه دمنده و آتش کوب و سایر تجهیزات انفرادی از ساعات اولیه پس از اطلاع از آتش سوزی در منطقه مستقر و در حال مهار و مقابله با سرایت آتش قبل از ورود به محدوده شهرستان کهگیلویه می باشند.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستورات لازم برای آماده باش کامل تجهیزات و امکانات لازم برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی را صادر کردند.
به دستور استاندار تیمهای امدادی و ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان در آماده باش کامل هستند و هشدارهای لازم داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار