معاون پرورشی و فرهنگی و دبیر کمیته همکاری حوزه‌های علمیه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

برگزاری مرحله نهایی مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز استان در دهه کرامت

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی و دبیر کمیته همکاری حوزه‌های علمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری موفق سی و هشتمین مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز به صورت آنلاین خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله نهایی مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز استان در دهه کرامت

سید مجتبی هاشمی با اشاره به ضرورت فعالیت برنامه‌های فرهنگی معرفتی و قرآنی در ایام خاص این دهه را فرصت خوبی برای برپایی برنامه‌های موثر در حوزه قرآن، عترت و نماز برشمرد.

او گفت: به حول و قوه الهی سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز به صورت آنلاین با موفقیت انجام شد، این مسابقات به صورت مجازی و با استقبال خوب 250 نفر دانش‌آموز، طی چهار روز متوالی برگزار شد که خوشبختانه دانش‌آموزان از آمادگی خوبی نیز برخوردار بودند.

هاشمی با اشاره به افتخار میزبانی مسابقات سراسری دانش‌آموزان کشور قرآن، عترت و نماز در بخش آوایی توسط آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: جلسه بررسی نقاط قوت و ضعف این مسابقات در هفته آتی با حضور کارشناسان و عوامل اجرایی مسابقات برگزار می‌شود تا با شناسایی عوامل تاثیر گذار در کیفیت بخشی این گونه فعالیت‌ها بتوانیم میزبانی شایسته برای دانش‌آموزان سراسر کشور باشیم.

مسابقات بخش پژوهشی به میزبانی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار