مدیر کل قرآن، عترت و نماز در نشست عالی سی ‌هشتمین دوره مسابقات دانش‌آموزی سراسر کشور:

آموزش و پرورش نهاد برتر برگزاری مسابقات قرآنی در سراسر کشور است

تهران(پانا)- با حضور مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جلسه ستاد عالی سی و هشتمین دوره مسابقات دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز سراسر کشور به میزبانی اداره کل شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش نهاد برتر برگزاری مسابقات قرآنی در سراسر کشور است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمدرضا مسیب‌زاده گفت: زیرساخت‌های مناسب، میزبانی برگزاری مسابقات و جشنواره‌های متعدد بین‌المللی و کشوری، نیروهای کارآمد و تلاشگر و علاقه‌ نیروهای ستادی وزارتخانه زمینه میزبانی شهرستان‌های استان تهران برای این‌ دوره از مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزی را ایجاد کرده‌ است.

او با اشاره به اراده و قدرت نیروهای شهرستان‌های استان تهران در اجرای این برنامه‌ها، اظهار داشت: با رضایت و انصراف یکی از استان‌های میزبان مسابقات، اولین و بهترین گزینه میزبانی بخش هنرهای آوایی شهرستان‌های استان تهران بود که با استقبال گرم مدیر کل محترم و معاون پرورشی و فرهنگی این استان، به ایشان واگذار شد.

مسیب‌زاده در ادامه انتخاب آموزش و پرورش به عنوان دستگاه برتر برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم را توفیق بزرگی دانست و افزود: استفاده از ظرفیت عظیم همکاران و استقبال خوب دانش‌آموزان سبب شده تا در کنار نهادها و سازمان‌های دیگری که متولی برگزاری مسابقات قرآن کریم هستند بتوانیم به این موفقیت دست یابیم.

مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزاری مجازی مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام سال گذشته را تجربه موفقی برای شهرستانهای استان تهران دانست و اظهار داشت: امسال نیز برگزاری مجازی مسابقات سراسری تجربه‌ای نو و حرکتی عظیم است که با اطلاع رسانی و پوشش رسانه‌ای درخور می‌تواند به عنوان یک الگوی دیگر در برگزاری مسابقات قرآن در کشور و چه بسا در سطح بین‌الملل مطرح شود.

مرحله مقدماتی و نهایی بخش آوایی سی و هشتمین دوره مسابقات دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز سراسر کشور به میزبانی شهرستان‌های استان تهران از ۲۰ تیرماه بصورت مجازی و با مشارکت بیش از ۱۴۰۰ دانش‌آموز در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار