برگزاری جلسه کمیته هدایت تحصیلی در اداره‌کل شهرستانهای استان تهران

تهران(پانا)- جلسه کمیته هدایت تحصیلی استان با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در محل سالن شورای شهید سلیمانی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته هدایت تحصیلی  در اداره‌کل شهرستانهای استان تهران

بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به ظرفیت‌های مناطق، مدارس و مشکلات موجود در امر هدایت تحصیلی گفت: شرایط خاص امروزو شیوع بیماری کرونا در موضوع هدایت تحصیلی تأثیرگذار بوده و ضروری است با برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای مطلوب هدایت تحصیلی وارد عمل شویم.

او با تاکید بر برنامه ریزی در جهت پایین آمدن آمار دانش‌آموزان بدون رشته که از آسیب‌های هدایت تحصیلی است، اظهار کرد: باید در این زمینه آسیب‌شناسی لازم صورت پذیرد و در جهت رفع آن تلاش کنیم.

هاشمی با تاکید بر اینکه باید به گونه‌ای عمل کنیم که تردد اولیاء و دانش‌آموزان در موضوع هدایت تحصیلی به صفر برسد، تصریح کرد: استخراج ظرفیت رشته‌ها، مدارس و دانش‌آموزان متقاضی هر رشته و بررسی مقایسه‌ای جهت بهره‌برداری در راستای عدم مراجعه حضوری اولیاء و دانش‌آموزان به مدارس و مناطق با عنایت به اولویت‌های الف، ب لازمه رسیدن به یک هدایت تحصیلی مطلوب است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات لازم جهت تشکیل کارگروه فنی به منظور تولید و بارگذاری محتوای مجازی (دفترچه، بروشور، کلیپ، نرم افزار و...) در استان در حال پیگیری و اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار