مدیر آموزش و پرورش تاکستان:

اولیای دانش آموزان فاقد گوشی همراه در تاکستان شناسایی می شوند

قزوین (پانا) - مدیر آموزش و پرورش تاکستان اعلام کرد در راستای تقویت آموزش در فضای مجازی، در هنگام ثبت نام، فرم هایی در اختیار اولیای دانش آموزان قرار می گیرد تا ما یک رصدی نسبت به این موضوع داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۰۹۵۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اولیای دانش آموزان فاقد گوشی همراه در تاکستان شناسایی می شوند

به گزارش اداره آموزش و پرورش تاکستان، علی اصغر طاهرخانی ضمن بازدید از روند ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه اول اظهار کرد: امسال یک هزار و 800 دانش‌آموز پایه ششم جهت ثبت نام در دوره اول متوسطه در این شهرستان مراجعه خواهند کرد و در این جهت ما باید مقدمات لازم جهت ثبت نام دانش آموزان را فراهم آوریم.

طاهرخانی افزود: کلیه وجوه دریافتی مجاز در هنگام ثبت نام شامل بیمه و کتاب‌های درسی فقط از طریق واریز به حساب مدرسه امکان پذیر است.

وی از مدیران خواست تا در کمال آرامش و با رعایت پروتکل های بهداشتی ثبت نام دانش آموزان را انجام دهند و از تجمعات بیش از حد جلوگیری کنند.

مدیر آموزش و پرورش تاکید کرد: در هنگام ثبت نام فرم مربوط به دارا بودن اولیا به گوشی‌های هوشمند حتماً تکمیل شود تا بتوانیم با تجزیه و تحلیل دقیق و از بین بردن موانع و مشکلات به خوبی در فضای شاد به ادامه فعالیت مجازی بپردازیم.

طاهرخانی خاطر نشان کرد: ستاد ثبت نام شهرستان تاکستان در محل کانون مهدیه تشکیل و در روزهای دوشنبه و چهارشنبه پاسخگوی سئوالات اولیا و دانش آموزان گرامی است.

خبرنگار: امین رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار