جشنواره "ترنج" فرصتی برای شناسایی استعداد جوانان البرزی

کرج (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز جشنواره "ترنج" را فرصتی مناسب برای شناسایی و پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان استان البرز در زمینه های فرهنگی، هنری، ورزشی، فنی و علمی دانست.

کد مطلب: ۱۰۹۵۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره "ترنج" فرصتی برای شناسایی استعداد جوانان البرزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد محمدی فرد مدیرکل‌کمیته امداد امام ‌خمینی(ره) البرز با اشاره به برگزاری جشنواره ساماندهی استعداد جوانان البرز به نام "جشنواره ترنج" گفت: مرکز نیکوکاری مجمع جوانان البرز با همکاری دستگاه های اجرایی و از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه استان در زمینه های فرهنگی، هنری، ورزشی، فنی و علمی است. بخشی از جامعه هدف این جشنواره مددجویان مورد حمایت این نهاد است که به شکل گسترده نسبت به اطلاع رسانی این عزیزان اقدام شده است.

محمدی فرد با بیان شرایط خاص جامعه با شیوع ویروس منحوس کرونا عنوان کرد: به دلیل اهمیت سلامت افراد جامعه و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا این جشنواره به صورت مجازی و اختتامیه آن نیز پس از اخذ مجوزهای لازم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

وی با اشاره به گام‌های بعدی این جشنواره افزود: پس از برگزاری جشنواره و شناسایی استعدادهای مددجویان مورد حمایت این نهاد، دوره‌های آموزشی جهت پرورش این استعدادها برگزار و نسبت به توانمندسازی آنان از طریق این برنامه‌ها اقدام خواهد شد.

ضمنا گروه سنی ۱۲ تا ۳۵ سال می توانند جهت شرکت در این جشنواره آثار خود را به صورت یک ویدیوی سه دقیقه ای به دبیرخانه جشنواره ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۶۳۲۲۰۹۲۸۵ تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار