شهریه مدارس غیر دولتی شهرستان جم اعلام شد

جم(پانا) - مدیر آموزش و پرورش جم از اعلام شهریه مدارس غیر دولتی و مراکز پیش دبستانی در شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شهریه مدارس غیر دولتی شهرستان جم اعلام شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه در نشست شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی، اظهار کرد: شهریه مدارس غیر دولتی بر اساس شاخص هایی از قبیل نیروی انسانی، فضای آموزشی، امکانات و تجهیزات لازم و کیفیت بخشی آموزشی توسط هر مدرسه در سامانه مربوطه توسط سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش تکمیل و نرخ شهریه براساس پارامترهای موجود تعیین می شود.

وی بیان کرد: شورای نظارت آموزش و پرورش بر اساس وضعیت معیشتی مردم، شرایط شهرستانی، شهریه های تعیین شده را تعدیل کرده و پس از تائید نهایی از سازمان مدارس غیر دولتی وزارت در شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی استان طرح و پس از تصویب نهایی به مدارس غیر دولتی ابلاغ می شود.

نیکخواه افزود: نرخ شهریه مصوب مدارس و مراکز با لحاظ امکانات و موقعیت جغرافیایی شهر و روستا اعلام می شود.

مدیر آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: تمامی مدارس غیر دولتی و مراکز پیش دبستانی موظف به رعایت شهریه مصوب هستند و در صورت مشاهده تخلف، ذی‌نفعان می توانند به واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات این مدیریت مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، علاوه بر شهریه مصوب، در صورت توافق و علاقه مندی والدین جهت استفاده از خدمات فوق برنامه، مدارس می توانند تا سقف 20 درصدی افزایش شهریه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار