آغاز ثبت نام پایه هفتم مدارس از امروز

بیرجند(پانا)-معاون آموزش متوسطه ی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آغاز ثبت نام پایه هفتم مدارس دوره اول متوسطه از 16امروز شانزدهم تیرماه آغاز شده و تا پایان مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام پایه هفتم مدارس از امروز

رضا یکه خانی صبح امروز با بیان این خبر؛ اظهار کرد: پیش بینی می شود 14 هزار و 229 دانش آموز دختر و پسر پایه ی ششم ابتدایی درپایه ی هفتم 351 مدرسه دوره ی اول متوسطه ی استان ثبت نام کنند.
او، با بیان این که رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله ی اجتماعی هنگام ثبت نام الزامی است، عنوان کرد: استفاده از ماسک برای عوامل مدرسه و مراجعه کنندگان الزامی می باشد.
معاون آموزش متوسطه ی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به ضدعفونی فضای فیزیکی مدارس توسط عوامل اجرایی؛ تأکید کرد: علاوه بر این مراقبین سلامت در مدارس حضور دارند و بر رعایت نکات بهداشتی توسط افراد نظارت کرده و در ضدعفونی محیط و دستان ارباب رجوع هنگام ورود و خروج، به عوامل مدرسه کمک می کنند.
یکه خانی؛ ازاولیای دانش آموزان خواست تا هنگام ورود به مدارس، موقع انجام مراحل ثبت نام و گاه خروج از آموزشگاه فاصله اجتماعی را رعایت کنند و اضافه کرد: طبق تصمیم اتخاذ شده، ثبت نام بر اساس محدوده جغرافیایی محل سکونت دانش آموز انجام می شود تا والدین نگران اولویت ثبت نامی نباشند و ازدحام نیز جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار