فرماندار ری:

اولویت تولید کالاهای داخلی در فضای تحریم

شهرری (پانا) - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت تولید کالاهای ایرانی در فضای تحریم باید در اولویت حوزه صنعت و تولید باشد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اولویت تولید کالاهای داخلی در فضای تحریم

به گزارش ایرنا، حسین توکلی کجانی در بازدید از سه شرکت تولیدی بخش خاوران شهرستان ری افزود: در شرایط کنونی ضمن فرهنگ سازی باید همه مردم را به استفاده از کالاهای ایرانی تشویق کنیم.
او اظهار کرد: خوشبختانه در این فضا و شرایط سخت، واحدهای تولیدی و صننعتی به‌دنبال توسعه و افزایش تولید هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از اولویتهای مهم امروز کشور است بنابراین حمایت از تولیدات داخلی و تشویق مردم به استفاده از کالای ایرانی در حوزه بسیار تاثیرگذار است.
معاون استاندار تهران ادامه داد: در مجموعه دولت همه تلاش می کنند تا موانع و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان برطرف شود و کاربرد اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی افزایش یابد.
توکلی اضافه کرد: مسئولان واحدهای تولیدی که امروز بازدید کردیم گفتند که پیش از این مواد اولیه محصولاتشان وارداتی بود که خوشبختانه امروز در کنار واحدشان با ایجاد شرکت های تولید مواد اولیه از واردات بی نیاز شده اند.
فرماندار ری ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در کشور و شهرستان هست که باید از آنها در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده حمایت کنیم.
توکلی افزود: همه دستگاههای اجرایی شهرستان را اولویت بندی کردیم که بتوانند مسایل و مشکلات مرتبط با واحدهای تولیدی را به شکل مناسب برطرف کنند.

خبرنگار:مهلا سمایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار