پورمحمود: تمام ساحتهای ششگانه سند تحول بنیادین در حوزه معاونت پرورشی تجلی پیدا می‌کند

تهران (پانا)- جلسه شورای حوزه تربیتی با رویکرد تدوین برنامه سالانه و با حضور طاهره پورمحمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷ و کارشناسان حوزه پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پورمحمود: تمام ساحتهای ششگانه سند تحول بنیادین در حوزه معاونت پرورشی تجلی پیدا می‌کند

به گزارش اداره کل اموزش و پرورش منطقه 17 تهران، طاهره پورمحمود در جمع کارشناسان حوزه پرورشی منطقه گفت: همانگونه که در سند تحول بنیادین اشاره شده است جهت تحقق ارزش ها و آرمان های متعالی انقلاب اسلامی باید در تمامی ابعاد فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی به طور همه جانبه تلاش کرد؛ تا بتوانیم در آینده نیروی انسانی کارآمد و توانمندی از همه جهات تحویل جامعه بدهیم. آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت آغازگراست که پایه استوار تربیت و توانمند سازی نیروی انسانی در آن پایه ریزی می شود؛ بنابراین هر چه ما بتوانیم با برنامه های مدون و کارشناسی‌ شده که منطبق بر سند تحول باشد؛ پیش برویم. خواهیم توانست آینده خوبی را برای دانش آموزان خود رقم بزنیم و باید بر این باور باشیم که هرچه نیروی انسانی کارآمد تربیت کنیم؛ بیشتر به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور عزیزمان نزدیک می شویم.

وی در ادامه گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال "جهش تولید" و شعار آموزش و پرورش منطقه17‌ "جهش تولید با تربیت نیروی انسانی کارآمد"، باید جهت تحقق این آرمانهای والا، به دنبال برنامه هایی باشیم که با استفاده از راهبردهای کلیدی سند تحول بنیادین، راهی را برای تعالی دانش آموزان هموار کنیم. برنامه و طرح های پیشنهادی عالی بدون ضمانت اجرایی صحیح و نظارت در سطح مدارس، نتایج کامل و پرباری را حاصل نمی کند.

او در پایان گفت: برای برنامه خود در شروع سال تحصیلی لازم و ضروریست تا ساز و کارهایd برای ارزیابی تعریف شوند و در پایان سال تحصیلی ضمن ارزیابی فعالیت های مدارس، نقاط قوت و ضعف برنامه های پیشنهادی ارسالی در شروع مدارس را آسیب شناسی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار