معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش منطقه کاکی خبر داد :

کلاس های اوقات فراغت تابستانی در فضای مجازی به ویژه شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) برگزار می شود

کاکی(پانا)_ معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش منطقه کاکی در جلسه ستاد اوقات فراغت از برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستانی در فضای مجازی به ویژه شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کلاس های اوقات فراغت تابستانی در فضای مجازی به ویژه شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی ؛ جلسه ستاد اوقات فراغت تابستان 99 با حضور غلامعلی جمالی حاجیانی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره ، کارشناسان حوزه ستادی و مدیران پایگاه های اوقات فراغت منطقه در محل اتاق معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید.

در این جلسه معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره با اشاره به اثر گزاری کلاس های اوقات فراغت در زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان، عنوان کرد: کلاس های اوقات فراغت فرصت مناسبی است برای دانش آموزان تا در زمینه های مختلف هنری، علمی و سایر مهارت ها آموزش های لازم را ببینند و مهارت های کافی را کسب کنند تا در آینده در زندگی خود به کار گیرند.

غلامعلی جمالی حاجیانی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره خبر داد : شعار فعالیت های تابستانی امسال هر خانه یک پایگاه و هر دانش‌آموز یک نقش و یک مهارت در بستر فضای مجازی خواهد بود. تلاش می‌شود با نقش پذیری در محیط خانه و فعال کردن دانش‌آموزان با استفاده از بستر فضای مجازی زمینه برای رشد و شکوفایی این استعدادها فراهم شود.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به برنامه های متنوع اوقات فراغت دانش آموزان اظهار کرد: در بهینه سازی برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در منطقه، کانون های فرهنگی تربیتی باقرالعلوم و رضوان ، دارالقرآن بعثت ، پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی ، مجتمع ورزشی شهید شیخیانی و تعدادی از مدارس منطقه در اجرای هر چه بهتر برنامه ها به صورت ترکیبی (حضوری و فضای مجازی) فعالیت خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به این که فعالیتها باید مجازی و از طریق شبکه شاد صورت گیرد، محتواهای تولید شده و برنامه های ارائه شده باید در چارچوب خاصی بارگذاری شود و برای کلاسهای حضوری در صورت فراهم بودن شرایط و با توجه به رعایت فاصله اجتماعی فعالیت انجام خواهد شد.

جمالی حاجیانی در پایان گفت : سازمان دانش آموزی منطقه نیز همگام با برنامه های وزارت آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت دانش آموزان در پایگاه های اوقات فراغت، مهارت آموزی را که جز فعالیت های اصلی سازمان است، به دانش آموزان پیشتاز در ایام تابستان آموزش می دهد.

درادامه اعضاء ستاد برنامه های ارائه شده به ستاد را پیرامون اوقات فراغت تابستان دانش آموزان مورد بررسی قرار دادند.

گفتنی است فعالیت‌های اوقات فراغت تابستان از امروز ۱۵ تیرماه به مدت ۶ هفته خواهد بود که افتتاحیه آن با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش روز گذشته در شبکه شاد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار