حجت نظری: سهم شهرداری و دستگاه‌های دولتی در حادثه کلینیک سینا مشخص شود

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت باید سهم هر کدام از بخش‌های دولتی و عمومی را در حادثه کلینیک سینا مشخص و به اطلاع مردم رسانده شود.

کد مطلب: ۱۰۹۵۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
حجت نظری: سهم شهرداری و دستگاه‌های دولتی در حادثه کلینیک سینا مشخص شود

حجت نظری در جریان دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش شهرداری تهران درخصوص حادثه کلینیک سینا گفت: در اینجا باید به چند نکته پاسخ داده شود. نکته اول اینکه مالک یا مالکین تکلیفشان باید روشن شود. در بررسی اسناد متوجه شدم که این ملک برای بانک است و باید مشخص شود در آن اتفاق چه نقشی داشتند و همچنین میزان قصور مالکین نیز باید مشخص شود.

او ادامه داد: سهم شهرداری از این قصور چقدر است؟ آیا رای ماده ۱۰۰ دارد یا خیر؟ و اگر دارد چرا اجرا نشده است؟ و اینکه سهم وزارت کار و وزارت بهداشت در این حادثه چقدر است. به نظر من باید به این مهم توجه کنیم که در مواقع بحران خیلی اوقات پیش می آید که شاهد این هستیم دستگاه‌های مختلف تقصیر را گردن دیگری می اندازند.

نظری ادامه داد: خواهش می کنم یک بار برای همیشه به عنوان نمایندگان شهروندان تهرانی این مهم را به سرانجام برسانیم و هر میزان که ما مقصر هستیم، بپذیریم و سهم هر کدام از بخش‌های دولتی و عمومی را مشخص کنیم و به اطلاع مردم برسانیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: این انتظار به حق مردم و شهروندان است و از ما انتظار دارند که با شهروندان تهرانی صادق باشیم.جان مردم قطعاً چیزی است که غیرقابل جبران است و امیدوارم تلاش کنیم دیگر از این اتفاقات رخ ندهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار