شکستن دست پزشک متخصص توسط همراهان بیمار در کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این رفتار زشت و غیر انسانی را محکوم کرد

یاسو ج(پانا) - معاون پشتیبانی سازمان نظام پزشکی بویراحمد و دنا از ضرب و شتم یک پزشک متخصص چشم توسط همراهان یک بیمار خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
شکستن  دست  پزشک متخصص توسط همراهان بیمار در کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

سیده رقیه پناهی، معاون سازمان نظام پزشکی بویراحمد و دنا در تشریح جزئیات این حادثه به خبرنگاران گفت: عصر روز شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹ یک بیمار خانم به مطب دکتر ملک حسینی، متخصص چشم مراجعه می‌کند، با توجه به اینکه عکس دفترچه با چهره بیمار مطابقت نداشت، منشی دکتر جهت تطبیق از بیمار درخواست کارت شناسایی دیگری کرد که خانم بیمار شروع به فحاشی و توهین به منشی کرد و مطب را ترک کرد.
او اظهار کرد: پس از دقایقی با چند نفر به مطب برگشت که همراهان بیمار اقدام به ضرب و شتم منشی دکتر کرده‌اند.
معاون سازمان نظام پزشکی بویراحمد و دنا خاطرنشان کرد: در حالی که همراهان بیمار در حال کتک زدن منشی بودند دکتر از اتاقش بیرون می‌آید که منشی را نجات دهد. در همین حین همراهان صندلی را بلند می‌کنند که منشی را کتک بزنند، دکتر می‌خواست صندلی را بگیرد و از کتک خوردن منشی جلوگیری کند که با دست دکتر برخورد کرده و دست دکتر شکسته می‌شود و از پشت صندلی به سر دکتر برخورد می‌کند.
پناهی تصریح کرد: دست دکتر ملک حسینی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج جراحی شد و در دست دکتر ملک حسینی نیز پین جا گذاشته شد.
او ادامه داد: متاسفانه با این وضع دکتر ملک حسینی تا مدت‌ها نمی‌تواند عمل جراحی انجام دهد.
معاون پشتیبانی سازمان نظام پزشکی شهرستان‌های بویراحمد و دنا بیان کرد: از مسئولان و متولیان استانی و دستگاه قضایی انتظار داریم که این مساله را پیگیری و طبق قانون با عاملان ضرب و شتم این پزشک متخصص برخورد جدی داشته باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این رفتار زشت و غیر انسانی را محکوم کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان‌پناه، ضمن محکوم کردن این رفتار زشت و غیر انسانی گفت: از لحظه شنیدن این خبر ضمن تماس با دکتر ملک حسینی و دلجویی از ایشان، پیگیری های لازم را از طریق استاندار محترم، مراجع قضایی و به خصوص دادستان محترم مرکز استان انجام دادیم و قطعا تا حصول نتیجه نهایی، پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی ادامه‌خواهد یافت.

او ادامه داد: اولین خواسته جامعه بهداشت و درمان برای خدمت رسانی به ‌مردم، داشتن امنیت جسمی و روحی است که متاسفانه با این گونه برخوردهای زشت و غیر انسانی، نباید انتظار داشته باشیم که پزشکان و متخصصان زبده در استان ما ماندگار شوند و قطعا دود این رفتارها به چشم مردم و بیماران خواهد رفت.

یزدان‌پناه از مسئولین قضایی استان درخواست کرد که به صورت ویژه به این پرونده ورود کرده و با ضاربان دکتر ملک حسینی برخوردی قاطع انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار