رئیس آموزش و پرورش شال در گفتگو با پانا:

فضاهای مازاد آموزش و پرورش شال تجاری سازی می شود

قزوین (پانا) - رئیس آموزش و پرورش شال از دیدار با الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت با رایزنی صورت گرفته، قول های مساعدی برای تکمیل پروژه تجاری سازی فضاهای مازاد آموزش و پرورش شال داده شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
فضاهای مازاد آموزش و پرورش شال تجاری سازی می شود

زهرا نادری در گفتگو با پانا، در خصوص مسائل مطرح شده در دیدار با الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم ما در منطقه شال، تکمیل پروژه تجاری سازی فضای مازاد یکی از مدارس منطقه است که کار این پروژه از 11 سال پیش آغاز شده و تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با قول مساعد جناب ترکمن این پروژه با منابع ملی و استانی تکمیل می شود.

وی افزود: در این طرح هفت مغازه پیش بینی شده است که یک مغازه به متراژ 70 متر با کمک یکی از خیرین بویین زهرایی به بهره برداری رسیده و قرار است طبقه بالایی این مغازه نیز دارالقرآن شود.

نادری، پیگیری مجوز پژوهشرا را یک اقدامات قابل توجه در منطقه شال عنوان کرد و گفت: مجوز پژوهشسرا با کمک کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان گرفته شده و فضای این پژوهشرا نیز تعبیه شده است اما متأسفانه ما قادر به تجهیز این فضا نیستیم که معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش برای تجهیز این مرکز نیز قول هایی دادند.

رئیس آموزش و پرورش شال همچنین عنوان کرد: در رابطه با صندوق وام ضروری منطقه شال نیز تصمیماتی گرفته شد که پیگیری های بعدی در این خصوص را از طریق کارشناسان دنبال خواهیم کرد.

نادری در پایان از اصغری مدیرکل و شکراوی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان قزوین قدردانی و اظهار کرد: از جناب ترکمن معاون محترم برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش نیز تشکر می کنم که دغدغه مند با مسائل و مشکلات برخورد می کنند و توجه ویژه ای به منطقه شال دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار