توضیحات حناچی درباره ممانعت از حضورش در جلسات هیات دولت

تهران (پانا) - شهردار تهران درخصوص ممانعت از حضورش در جلسات هیات دولت به دلیل ماجرای ملک جماران توضیحاتی ارائه داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات حناچی درباره ممانعت از حضورش در جلسات هیات دولت

پیروز حناچی شهردار تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص ممانعت دولت از حضور شهردار در جلسات هیات دولت گفت: نه دعوتنانه های دولت را دریافت می کنم. ممکن است در اجرا در بعضی مسائل نقطه نطراتی وجود داشته باشد اما هدف دولت و ما اجرای قانون است.

حناچی همچنین در خصوص اخطارهای صادر شده به کلینیک سامان گفت: قبل از این حادثه ۴ اخطار برای این ساختمان صادر شد که یکی از آنها مربوط به ماده ۱۰۰ بود و اخطارهای دیگر مربوط به آتش نشانی و منطقه بوده است.

شهردار تهران با بیان اینکه خلا قانونی در این زمینه وجود دارد گفت: برخی معتقدند اگر شهرداری مقام ضابط قضایی داشت می توانست اقدامات بهتری را انجام بدهد که این موضوع هم باید بررسی شود.

حناچی افزود: یک لایحه دراین باره در دولت مطرح است و با رایزنی هایی که انجام شده این حادثه را به یک اصلاح قانونی تبدیل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات این است که موارد ناایمنی که به مالکین ابلاغ می شود اگر نسبت به رفع آن اقدام نکنند، کسی در قانون آنها را پیگیری نمی کند و اگر از اینگونه موارد درس نگیریم موارد ناایمن دیگری را شاهد خواهیم بود.

حناچی در خصوص سهم شهرداری در این حادثه گفت: تعیین میزان قصور و تقصیر با دستگاه قضایی کشور است اما من می دانم که همکاران بنده در گلوگاه های حساس مسوولیت خود را انجام داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار