رئیس شورای شهر رازمیان در گفتگو با پانا:

وزیر راه و شهرسازی فکری به حال جاده توریستی بهرام آباد کند

جاده های الموت غربی مظلوم واقع شده است

قزوین (پانا) - رئیس شورای شهر رازمیان بر توجه مسئولان به ویژه وزیر راه و شهرسازی نسبت به جاده توریستی قزوین - بهرام آباد تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
وزیر راه و شهرسازی فکری به حال جاده توریستی بهرام آباد کند

علی حیدری در گفتگو با پانا، با تأکید بر اینکه ما وظیفه داریم صدای مردم را به گوش مسئولان برسانیم تا چاره ای برای مشکلات اندیشیده شود، اظهار کرد: در سفر وزیر راه و شهرسازی به الموت شرقی و رجایی دشت در حضور استاندار قزوین و نمایندگان مردم در مجلس و نمایندگان محلی و بخشداران دو منطقه از وزیر راه و شهرسازی انتقاد کردم که چرا جاده اصلی منطقه الموت غربی و شهر رازمیان (قزوین-بهرام آباد) را بازدید نکرده اند و در جریان سفر به استان قزوین به این مسیر توجه نشده است.

وی با بیان اینکه بی عدالتی و تبعیض تا چه اندازه می تواند باشد، تصریح کرد: جاده قزوین به بهرام آباد یک مسیر گردشگری است و مردم منطقه الموت غربی از این جاده تردد می‌کنند، اما متأسفانه به دلیل بی‌توجهی مسئولان، وضعیت جاده بهرام آباد در شأن استان و مردم منطقه نیست.

رئیس شورای شهر رازمیان افزود: مسئولان چرا اصل توازن و توزیع عادلانه امکانات را رعایت نمی کنند؛ امروز راه های روستایی و اصلی منطقه الموت غربی یک سوم مناطق دیگر هم آسفالت نشده است.

حیدری بر پاسخگو بودن مسئولان راه و شهرسازی و مسئولان استانی تأکید کرد و گفت: چه کسی پاسخگوی دغدغه های مردم است و تا کی باید منتظر بمانیم تا مسئولین به داد مردم الموت غربی برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار