185 نفر مبتلا به کرونا در بیمارستانهای یزد بستری هستند

یزد (پانا) - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان کرد با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی 95درصد می توان از ابتلا به بیماری کرونا جلوگیری کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
185 نفر مبتلا به کرونا در بیمارستانهای یزد بستری هستند

سلمانی در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: تا تاریخ 14 تیر ماه 185 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری و 42 نفر بیمار مشکوک نیز در اورژانس منتظر جواب آزمایش هستند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان وضعیت شهرستان میبد قرمز و بقیه شهرستانها بجز بافق و بهاباد در وضعیت هشدار قرار دارند، بنابراین از شهروندان استان انتظار می رود از مسافرت های غیر ضروری اعم از داخل یا خارج از شهر جدا خودداری کنند.

سلمانی با تاکید بر اینکه کادر درمانی موظف به ارائه خدمات په هر مراجعه کننده ای هستند عنوان کرد: شاهد حضور گسترده ای از بیماران استانهای همجوار در یزد هستیم که از اول اسفندماه 98 تاکنون 86 بیمار غیر بومی مبتلا به کرونا در یزد از خدمات درمانی استفاده کرده اند.

او در ادامه افزود: بهترین، موثرترین و ارزانترین راه برای مبارزه با ویروس کرونا پیشگیری است و فقط با رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک امکان پذیر است و با توجه به اجباری شدن استفاده از ماسک از امروز 15 تیرماه انتظار می رود با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم و در روزهای آینده روند کاهشی ابتلا به این بیماری را شاهد باشیم.

ابراهیم سلمانی در پایان گفت: شهروندان استان جهت حفظ سلامت خود و اعضای خانواده ضمن پرهیز از مسافرت های غیر ضروری و رعایت شدید پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در مکان های عمومی و از رفتن به مراسم های شلوغ خودداری کنند.

خبرنگار: پارسا قطب الدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار