هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور؛

برد ۲ بر صفر تراکتور مقابل صنعت نفت در تبریز

تبریز(پانا) - دیدار تیم های تراکتور و صنعت نفت آبادان شامگاه شنبه از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برد ۲ بر صفر تراکتور مقابل صنعت نفت در تبریز

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، با شروع این بازی که به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار شد شاگردان ساکت الهامی برای جبران شکست بازی هفته قبل خود مقابل نساجی مازندران بازی تاکتیکی و رو به جلویی را به نمایش گذاشتند و در طول نیمه اول چندین موقعیت خوب را ایجاد کردند .

احسان حاج صفی که در نبود مسعود شجاعی بازوبند کاپیتانی را در دست داشت توانست در دقیقه ۴۲ این بازی دروازه تیم صنعت نفت را باز کند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر تراکتوری ها خاتمه یابد.

در نیمه دوم تیم صنعت نفت بازی هجومی را در پیش گرفت تا شاید بازی را به تساوی بکشاند که اما احسان حاج صفی در دقیقه ۶۰ بازی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند و این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود تراکتور پایان یافت.

تیم تراکتور با برد تیم صنعت نفت ۴۰ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به دیگر تیم ها موقت به رده سوم جدول صعود کرد و تیم صنعت نفت آبادان با ۳۶ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور باقی ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار