اقدامات پیشگیرانه شهرداری برای مقابله با کرونا در شهرری

شهرری (پانا) - شهردار منطقه ۲۰ از انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح منطقه و کارکنان این شهرداری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات پیشگیرانه شهرداری برای مقابله با کرونا در شهرری

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ فرهاد افشار اظهار کرد: شهرداری منطقه ۲۰ مجموعه اقداماتی را در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به دلیل اهمیت و حساسیت آن انجام و مورد توجه قرار داده است.
او افزود: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی شهرداری تهران در مقابله با بیماری های واگیردار و به منظور کنترل ویروس کرونا، ضمن نصب بنرهای اطلاع رسانی راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس در سطح شهر و ساختمانهای این منطقه، پاکسازی و ضدعفونی سرویس های بهداشتی و داخل آسانسورها به صورت مستمر انجام می شود.
شهردار منطقه ۲۰ با بیان اینکه نیروهای خدماتی مسئول نظافت در ساختمان های این منطقه مجهز به ماسک و دستکش شده اند، گفت: نظافت و ضدعفونی سطوحی که در تماس مستمر کارکنان و شهروندان قرار دارد به صورت مستمر انجام می شود.
او تهیه و نصب پوستر های توصیه های بهداشتی ویروس کرونا، تهیه و نصب پوستر های (من دست نمی دهم چون خود و شما را دوست دارم) در کلیه طبقات ساختمان ستادی منطقه، آموزش نکات بهداشتی و نظافتی خاص برای پیشگیری از ویروس کرونا ویژه نیروی بخش خدماتی این منطقه که نقش تعیین کننده ای در حفظ سلامت خود و سایر پرسنل دارند از جمله اقدامات انجام عنوان کرد.
افشار یادآور شد: در راستای اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ارائه خدمات مطلوب و موثر به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان، سامانه تعاملی خدمات غیر حضوری با اجرای کد دستوری #۱۲۰۲۲۰*۶۶۵۵* بدون هیچ هزینه ای برای شهروندان و با امکان سرعت بالا در پاسخگویی و امنیت بالا در انتقال اطلاعات در این منطقه راه اندازی شده است.
او تهیه گردن آویز با متن «من دست نمی دهم چون خود و شما را دوست دارم» برای کلیه کارکنان منطقه ۲۰، لغو کلیه کارگاه ها و کلاس های آموزشی، نشست های علمی، فرهنگی و اجتماعی در سرای محلات را از دیگر اقدمات شهرداری این منطقه عنوان کرد.
شهردار منطقه ۲۰ (شهرری) به دیگر اقدامات این بخش اشاره کرد و گفت: لغو جلسات داخلی مدیران و معاونین، لغو جلسات ملاقات مردمی، اجرای دستورالعمل استفاده از سرویس کار از راه دور ویژه همکاران دارای بیماری خاص و زنان باردار، اطلاع رسانی کلیه اقدامات از طریق انتشار تولیدات چندرسانه ای شامل (مولتی مدیا، اینفوگرافی و خبر) و استفاده از دستگاه تب سنج برای کارکنان و شهروندان مراجعه کننده، تعبیه جایگاه های مخصوص ضدعفونی دست ها در ساختمانهای این منطقه از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.
او خاطر نشان کرد: در همین راستا ضمن آموزش و آگاهی بخشی کارگران خدمات شهری در خصوص راه های پیشگیری از ویروس کرونا، توزیع محلول ضد عفونی، تهیه سطل های زباله مخصوص ضایعات بهداشتی، تهیه تجهیزات بهداشت فردی کارگران خدمات شهری شامل (مواد شوینده، ماسک، دمپائی)‌، تهیه و تجهیز جعبه کمک های اولیه و نصب بنر اطلاع رسانی و پوستر آموزشی پیشگیری از ویروس کرونا در محلهای اسکان کارگری انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار