تقدیر از دانش آموزان فعال در آموزش آنلاین در کانون فرهنگی و تربیتی

شهر ری(پانا) _ با توجه به عدم تعطیلی فعالیت های تربیتی دانش‌آموزان ناحیه۲ ری در ایام کرونا، با حضور فعالان و همکاران از دانش آموزان کوشا در این امر از سوی کانون شهید رجایی تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از دانش آموزان فعال در آموزش آنلاین در کانون فرهنگی و تربیتی

مهدیارمرصعی مدیر کانون شهید رجایی آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری اعلام کرد، کانون در عرصه فضای مجازی با استفاده از شبکه های مجازی داخلی ویژه شبکه شاد ، ایتا اقدام به آموزش های فوق برنامه خود نموده است.

مرصعی افزود: کانون شهید رجایی با توجه به اهمیت اوقات فراغت به خصوص در تابستان و وضعیت موجود وجود ویروس کرونا با انواع روش های اطلاع رسانی اقدام به معرفی برنامه های کانون و دعوت از علاقمندان به همکاری از بین معلمان و دانش آموزان نمود،که تعدادی از هنرجویان دوره های قبل کانون اعلام آمادگی کردند و پس از بررسی های لازم تعدادی از آنان به همکاری دعوت شدند و چرخه تولید محتوا آغاز گردید و پس از تهیه در کانال های مربوط بارگزاری گردید.
مرصعی ادامه داد: با توجه به اینکه از قبل قابل پیش‌بینی بود که نمی‌توان کلاس های تابستانه را به صورت حضوری برگزار کرد، چرخه تولید محتوا با همکاری دانش‌آموزان آغاز و قبل از شروع تابستان قالب کلی و تعدادی از محتواها آماده گردید.

او در پایان گفت: در این برنامه از دانش آموزان فعال تقدیر شد. قرار است فعالیت های آموزشی و تربیتی در گروه های تشکیل شده در پیام رسان شاد انجام گیرد که هم‌اکنون عضوگیری صورت گرفته است و گروه‌ها فعالیت خود را آغاز کرده اند.

/خبرنگار:مهلاسمایی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار