معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان :

زنده نگاه داشتن یاد شهدا از وظایف ضروری و اصلی آموزش و پرورش است

زنجان (پانا) - جلسه کارگروه فرهنگی کنگره بزرگداشت 3535 شهید استان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
زنده نگاه داشتن یاد شهدا از وظایف ضروری و اصلی آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه کارگروه فرهنگی کنگره بزرگداشت 3535 شهید استان ضمن گرامیداشت دهه کرامت و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت : زنده نگاه داشتن یاد شهدا را از وظایف ضروری و اصلی آموزش و پرورش است .

گنج خانلو ضمن تقدیر و تشکر از اعضای حاضر در جلسه اظهار داشت : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزنده نگه‌داشتن سیره و راه شهیدان در انقلاب اسلامی که ادامه نهضت عاشورا و راه امام حسین (ع) است، جزاصلی ترین وظایف و تکالیف است و کنگره ۳535 شهید استان زنجان نیز فرصت مناسبی برای گام برداشتن درراه رسیدن به این هدف است.

گنج خانلو در ادامه تصریح کرد: پرداختن به فرهنگ و سیره شهدا نباید با اختتامیه این کنگره در استان به پایان برسد بلکه این کنگره باید سرآغاز فعالیت‌ در جهت ترویج فرهنگ ایثار و سیر در مسیر شهیدان گردد و امور فرهنگی همچون انتشار کتاب‌ها و تولید برنامه‌های رسانه‌ای از دستاوردهای این کنگره باید پس از اختتامیه نیز ادامه یابد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش طی این جلسه ضمن اشاره به 9 هدف اصلی کنگره، برنامه ریزی در جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های پیش رو را یکی از ضروریات وظایف کار گروه دانست .

وی همچنین در ادامه افزود : دستورالعمل کنگره استانی پس از بومی سازی استانی به صورت پیش نویس تنظیم و تدوین‌شده است و تا سطح منطقه و مدرسه ابلاغ خواهد شد تا به شکل مطلوب و شایسته در تمامی نواحی و مناطق استان برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار