برگزاری دوره‌های مجازی ترویج علوم انسانی

بیرجند(پانا)- با همکاری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی و اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی استان با مرکز ترویج علوم انسانی مبنی بر برگزاری دوره‌های مجازی ترویج علوم انسانی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۵۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره‌های مجازی ترویج علوم انسانی

در راستای همکاری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان خراسان جنوبی و اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی استان خراسان جنوبی با مرکز ترویج علوم انسانی مبنی بر برگزاری دوره‌های مجازی ترویج علوم انسانی به اطلاع می رساند.
دوره آموزش فلسفه، زمان مشاهده دوره از 8 تیر آغاز شده تا 15 تیر ادامه دارد. همچنین، زمان آزمون آنلاین 16 تیر 99 با تدریس دکتر شهرآیینی، دکتر طبّی ممتاز، آموزش عروض و قافیه با محوریت عروض سماعی زمان مشاهده دوره از 10 الی 17 تیر 99، زمان آزمون 18 تیر99 با تدریس دکتر پورعلیزاده، دوره آموزش دین و زندگی زمان مشاهده دوره از 11 تیر آغاز شده تا 21 تیر 99 ادامه دارد. همچنین زمان آزمون 22 تیر99 با تدریس دکتر شکرانی انجام می شود.
لازم به ذکر است کلیه آزمون‌ها در تاریخ ذکر شده و در بازده زمانی 9 الی 16 برگزار می شود.
کلیه دبیران دروس ذکر شده در متوسطه دوره دوم می توانند به لینک : https://bit.ly/2YxeUU8 مراجعه نمایند و مطابق با راهنمای ثبت نام از دوره‌ها بهره‌ ببرند. در صورت نیاز شماره های پشتیبان‌های مرکز ترویج علوم انسانی در تلگرام و واتس آپ به شماره 09030418146 و 02166962745 پاسخگو خواهند بود.
قابل توجه است تنها برای همکارانی که در این دوره ثبت نام کرده و آزمون آنلاین را با موفقیت پشت سر گذاشتند گواهی دوره صادر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار