مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی؛

ارتقاء فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، نیازمند پرداخت به موقع سهم نیم درصد شهرداری است

ارومیه (پانا) - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، در دیدار با شهردار ارومیه، پرداخت سهم نیم درصد شهرداری را در توسعه فرهنگ کتاب ‌و کتابخوانی مؤثر دانست.

کد مطلب: ۱۰۹۵۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، نیازمند پرداخت به موقع سهم نیم درصد شهرداری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با محمد حضرت‌پور، شهردار ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، محمد حضرت‌پور، شهردار ارومیه با بیان اینکه ارتقای سطح آگاهی مردم یکی از مهمترین رویکردهای شهرداری ارومیه است، افزود: با افزایش فضای کتابخانه‌ای، دسترسی مردم در مناطق مختلف به کتاب بیشتر خواهد شد.

حضرت‌پور کتابخوانی را گام موثری در توسعه فرهنگ عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا مردم بتوانند به راحتی به کتابخانه‌ها دسترسی داشته باشند.

شهردار ارومیه اظهار کرد: شهرداری در راستای رسالت فرهنگی خود و اجرای قانون، تلاش خواهد کرد تعهدات خود در قبال کتابخانه های عمومی را انجام دهد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان‌غربی در این دیدار اظهار کرد: خوشبختانه شهرداری و شورای شهر ارومیه رویکردی فرهنگی دارند و امیدواریم با مساعدت شهرداری و اعضای شورا، کتابخانه‌های عمومی ارومیه از نظر کمی و کیفی ارتقاء پیدا کنند.

وی در ادامه با اشاره به سهم نیم‌ درصد کتابخانه‌های عمومی از درآمد شهرداری‌ها اضافه کرد: شهرداری ارومیه همراه همیشگی کتابخانه‌های عمومی است و پرداخت به موقع سهم نیم درصد شهرداری در توسعه فرهنگ کتاب ‌و کتابخوانی مؤثر است.

استفاده از ظرفیت‌های خیرین کتابخانه‌ساز، نحوه پرداخت بدهی‌ شهرداری، وضعیت کتابخانه‌ علامه طباطبایی و توسعه همکاریهای متقابل از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار