مدیر دانش آموزی استان کردستان خبر داد:

برنامه های سال 99 اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان ابلاغ شد

سنندج (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از ابلاغ برنامه های سال 99 آموزش و پرورش استان به شهرستان ها و مناطق تابعه استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های سال 99 اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان ابلاغ شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی با بیان این مطلب گفت: شهرستان ها و مناطق باتوجه به برنامه های ابلاغی استان و لحاظ کردن مقتضیات خاص منطقه ای حداکثر تا 21 تیرماه 99 نسبت به تدوین برنامه عملیاتی شهرستان/منطقه اقدام کنند.

قربانی با تاکید بر اینکه در اجرای برنامه های سال 99 باید اجرای متوازن و همه جانبه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان سند راهبردی در حوزه تعلیم و تربیت گفتمان اصلی و ملاک عمل شهرستان ها و مناطق قرار گیرد؛ تصریح کرد: تمام برنامه ریزی ها در سطوح مختلف، بایستی در راستای اجرایی کردن اهداف مصوب دوره های تحصیلی صورت پذیرد.

وی با بیان این مطلب که برنامه شهرستان /منطقه پس از تدوین با پیوست برش مدرسه ای حداکثر تا تاریخ 31 تیرماه 99 به کلیه واحدهای آموزشی و پرورشی تحت تصدی ابلاغ شود، خاطرنشان کرد: اهداف کمی برش شهرستانی برنامه های سال 99 آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق، باید با تعامل و ارتباط مستمر با واحدهای متناظر استانی نهایی و تثبیت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: کلیه واحدهای آموزشی و پرورشی نیز مبتنی بر ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت، اهداف مصوب دوره های تحصیلی، برنامه درسی و متناسب با سیاست های برنامه سال 99 شهرستان/ منطقه نسبت به تدوین برنامه حداکثر تا تاریخ 15 شهریورماه 99 اقدام کنند.

قربانی با بیان اینکه رصد، پایش و ارزیابی فعالیت از سطح مدرسه تا ستاد و تدوین مجموعه شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی دستگاه بر اساس برنامه های ابلاغی سال 99 صورت می گیرد؛ تاکید کرد: قبل از شروع سال تحصیلی و بعد از تدوین و ابلاغ برنامه شهرستان/منطقه نشست توجیهی ویژه کلیه مدیران مدارس همه مقاطع تحصیلی در خصوص تدوین و اجرای برنامه سالانه برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار