تحصیل 2 هزار و 340 دانش آموز گیلانی در مدارس سما

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد مدارس سما با دارا بودن کادر علمی باتجربه و قوی می توانند نقش بیشتری در آموزش دانش آموزان شهرهای بزرگ به ویژه شهر رشت داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۹۵۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل 2 هزار و 340 دانش آموز گیلانی در مدارس سما

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای در بیستمین نشست شورای نظارت بر هماهنگی «سما»ی استان با اشاره به تحصیل 2 هزار و 340 دانش آموز در این مدارس اظهار کرد: 59 صدم درصد دانش آموزان استان در 30 مدرسه سما تحصیل می کنند.

وی افزود: سیاست کلی آموزش و پرورش افزایش کمی و کیفی مشارکت مردمی است و ما از توسعه مدارس سما در استان به ویژه شهرهای بزرگ استقبال می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به ظرفیت های خوب دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما اظهار کرد: وجود کادر قوی علمی، سخت افزار و امکانات مناسب برخی از ویژگی های این مدارس است.

جهان آرای با تأکید بر دقت در انتخاب مدیران مدارس خاطرنشان کرد: باید سعی شود از افراد باتجربه و متخصص در مدیریت مدارس استفاده شود.

وی ارزشیابی دانش آموزان را امری جدی و مهم دانست و گفت: ضروری است فاصله نمره کلاسی و نمره پایانی متوازن باشد.

او با اشاره به ضرورت مهارت افزایی در فرآیند تحصیل دانش آموزان اظهار کرد: گسترش مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش می تواند در تحقق شعار رونق و جهش تولید و همچنین نیاز دانش آموزان را در جذب بازار کار، تأمین کند.

دوستار رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به ضرورت افزایش جذب دانش آموزان در مدارس سما گفت: تلاش می کنیم با افزایش سطح کیفی و کمی مدارس به کمک آموزش و پرورش بشتابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار