طرح ابتکاری دستگاه ضدعفونی هوشمند دبیرستان علم و صنعت اهر رونمایی شد

اهر(پانا) - از طرح ابتکاری دستگاه ضدعفونی پدالی و حسی هوشمند مدیر دبیرستان علم و صنعت اهر رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح ابتکاری دستگاه ضدعفونی هوشمند دبیرستان علم و صنعت اهر رونمایی شد

صبح امروز و با حضور امام جمعه و نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از طرح ابتکاری دستگاه ضدعفونی پدالی و حسی هوشمند مدیر دبیرستان علم و صنعت اهر رونمایی شد.

حاجی زاده در این مراسم با بیان اینکه ضرورت حمایت از نسل جوان و مدیران جوان به شدت احساس می شود خاطر نشان ساخت: توجه به نیروی انسانی مبتکر و خلاق و متعهد از رویکردهای مقام معظم رهبری و توصیه های ایشان است.

امام جمعه اهر مدیریت جهادی را در شرایطی که با کمبود امکانات مواجه هستیم ضروری دانسته افزود: از ویژگی های مدیران جوان و متخصص تبدیل تهدید به فرصت و رساندن شرایط از وضع موجود به وضع مطلوب است.

وی حرکت های ابتکاری معلمان و فرهنگیان منطقه را نشان از بالندگی و وجود نشاط علمی و فناوری در بین جامعه فرهنگی شهرستان اهر دانسته و وجود چنین حرکت های خلاقانه و مبتکرانه را در بین مسئولان جهت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم خواستار شد.

حاجی زاده جوانان ارسباران را دارای استعداد و خلاق دانسته اظهار داشت: از نماینده منطقه و مسئولان تلاشگر و کاردان انتظار می رود ضمن حل نمودن موارد قانونی در مجلس و دولت از جوانان منطقه حمایت های کافی صورت گیرد تا شاهد ایجاد نشاط و امید مظاعف در آنان باشیم.

محرم زاده، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از چنین حرکت هایی در بدنه آموزش و پرورش، نظام تعلیم و تربیت را مجموعه تولید نیروی انسانی متخصص و کاردان دانسته عنوان کرد: تمامی مشکلات آموزش و پرورش منطقه اعم از کمبود تجهیزات، مدارس کانکسی و دو شیفتهاحصا شده است که تمام توان خود را برای حل این موارد به کار خواهیم گرفت.

محرم زاده آموزش و پرورش را زیر بنای جامعه دانسته ادامه داد: در شرایط کنونی لزوم حمایت از آموزش و پرورش، بخش خصوصی و توجه به قشر ضعیف و محروم جامعه بیش از پیش احساس می شود.

رمضان پور مدیر آموزش و پرورش نیز ضمن تجلیل از توجه مسئولین منطقه به تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش گفت: در سال های اخیر آموزش و پرورش توفیقات متعددی در زمینه های آموزشی و پرورشی کسب کرده است که همگی در سایه هماهنگی و تلاش های حوزه اداری و مدارس منطقه محقق شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار