مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

شهرستانهای استان تهران برنامه اجرایی سند تحول بنیادین را به مناطق خود ابلاغ کرد

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از ابلاغ برنامه اجرایی سند تحول بنیادین به مناطق آموزشی خود را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
شهرستانهای استان تهران برنامه اجرایی سند تحول بنیادین را به مناطق خود ابلاغ کرد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو در این باره گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحول در آموزش و پرورش و اهمیت آموزش و پرورش به عنوان زیربنایی‌ترین نهاد جامعه سند تحول بنیادین توسط متخصصان و کارشناسان عرصه آموزش و پرورش تهیه و تدوین شد.

او با اشاره به اینکه اراده و تصمیم به اجرای همه جانبه این سند منجر به تهیه برنامه اجرایی آن شد، اظهار کرد: کلیه بخش‌ها اعم از ستاد، استان، مناطق و مدارس در تهیه برنامه اجرایی سند نقش‌آفرینی داشته و این باعث خواهد شد کلیه ذینفعان سند تحول بنیادین بتوانند با هدایت برنامه در اجرای گسترده و موثر سند تحول بنیادین مفید باشند.

صیدلو تاکید کرد: با مشارکت همکاران ستادی وزارت آموزش و پرورش و هدایت وزیر محترم آموزش و پرورش برنامه اجرایی سند تحول بنیادین در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تهیه و به مناطق ابلاغ شد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مدیران و همکاران عزیز در مدارس باید با همت مضاعف و دقت نظر بخش‌های برنامه مدارس را تهیه کرده و در سال تحصیلی پیشرو تمام توان و دانش خود را برای اجرای هرچه بهتر برنامه سند تحول بنیادین بکه‌ار بندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار