باید بهترین و استاندارد ترین فضاها برای سنجش نوآموزان اختصاص یابد

مدیریت آموزش و پرورش مانه وسملقان در جلسه سنجش نوآموزان بدو ورود دبستان

مانه وسملقان (پانا) - جلسه ستاد سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه وسملقان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت آموزش و پرورش مانه وسملقان در جلسه سنجش نوآموزان بدو ورود دبستان

به گزارش پانا ،جلسه ستاد سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان، با حضور بهمن صفرپور مدیریت آموزش و پرورش مانه وسملقان ، هادی امیری نماینده اداره بهزیستی و طاهره مهرگان نماینده مرکز بهداشت برگزار شد.

صفرپور مدیریت آموزش و پرورش مانه وسملقان در جلسه ستاد سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان ضمن تقدیر از اجرای مطلوب طرح سنجش در سال تحصیلی گذشته اظهار داشت: یکی از کارهای مفید و پرثمر در شهرستان اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است.

وی ادامه داد از مزیت های این طرح تدوام و پوشش ۱۰۰درصدی آن می باشد. در طرح سنجش با توجه به ارزیابی های دقیق شنوایی، بینایی، آمادگی تحصیلی و ارزیابی مقدماتی سلامت عدالت آموزشی برای خانواده و دانش آموزان محقق می شود.

وی افزود به منظور پیگیری مواردی که در حوزه سلامت حائز اهمیت می باشد باید با شبکه بهداشت شهرستان نشست های تخصصی صورت پذیرد و در خصوص فراهم سازی وسایل و امکانات پایگاه های سنجش اقدام شود و همچنین معاینات عمومی و پزشکی با همکاری مرکز بهداشت انجام شود.

در این جلسه پس از بحث و بررسی مقرر گردید که نظارت بر نحوه انجام فعالیت های در پایگاه های سنجش توسط کارشناسان آموزش و پرورش و مراکز بهداشت انجام گیرد

همچنین هماهنگی به منظور چگونگی ارجاع نوآموزان به پزشکان مراکز بهداشتی درمانی جهت انجام معاینات توسط تیم های سنجش مدیران با شبکه بهداشت در سطح شهرستان صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار