دانش آموز تبریزی مقام دوم پویش کشوری" هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی" را کسب کرد

تبریز(پانا) - دانش آموز، مائده پیر از آموزشگاه ناحیه 3 تبریز، موفق به کسب مقام دوم پویش " هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی " شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز تبریزی مقام دوم پویش کشوری" هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی" را کسب کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، به نقل از ناحیه 3 تبریز، جشنواره کشوری «هر خانواده، یک کانون یاریگران زندگی» در دوران کرونا و به‌میزبانی اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس برگزار شد که دانش آموز مائده پیر از آموزشگاه آیت ا...ملکی۱ با کسب مقام دوم کشوری داستان نویسی در این جشنواره افتخار آفرید.

گفتنی است بیش از ۲۰ هزار و سیصد اثر از سراسر کشور در جشنواره ملی «هر خانواده، یک کانون یاریگران زندگی» شرکت کرده بودند که از این تعداد، یک هزار اثر در قالب کلیپ و نقاشی و کاردستی و دلنوشته و .... به‌عنوان رتبه های اول تا سوم توسط کمیته داوری انتخاب شدند.

معراج پیری، مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه 3 تبریز با ابراز خرسندی از موفقیت های پی در پی دانش آموزان این مجموعه در سطح استان و کشور و تبریک و تهنیت به فرهنگیان، اولیا و محصلان، گفت: آموزش و پرورش همچون دو بال پرواز به سوی قله‌های رفیع سعادت و کمال است و امید است جوانان و نوجوانان در آینده ای نه چندان دور همچون امروز و این بار در سطح جهانی افتخار آفریده و موجبات تعالی بشریت را در جنبه های مختلف فراهم آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار