آغاز عملیات اجرایی مسکن فرهنگیان گلستان

گلستان(پانا)- عملیات اجرایی مسکن فرهنگیان گلستان جهت احداث 1300 واحد مسکونی با تفاهم نامه اداره کل راه و شهرسازی و آموزش و پرورش گلستان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی مسکن فرهنگیان گلستان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، با حضور هادی حق شناس استاندار گلستان، منتظری نماینده مردم شریف شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش و سایر مدیران استانی و شهرستانی، مراسم آغاز عملیات اجرایی مسکن فرهنگیان با تفاهم‌نامه اداره کل راه و شهرسازی با اداره کل آموزش و پرورش گلستان جهت احداث 1300 واحد مسکونی برگزار شد.

استاندار گلستان با توجه به این که موعد تحویل این پروژه ها حداکثر 24 ماه تعیین شده است خواستار تسریع در تحویل این واحد های مسکونی در هجده ماه به فرهنگیان شد.

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اظهار کرد: 3549 نفر در سامانه فرهنگیان فاقد مسکن استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 1300 نفر از متقاضیان واجد شرایط بوده و مورد تایید اداره کل مسکن و شهرسازی گلستان واقع شدند.

شایان ذکر است مراسم کلنگ زنی مسکن فرهنگیان به طور متمرکز در 5 شهرستان بندرگز، گرگان، گمیشان، مینودشت و مراوه تپه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار